minicrm logo

Jó helyen jársz: a hatékonyabb és sikeresebb cég
a MiniCRM-mel kezdődik!

Indíts próbaverziót, és most bónusz ingyenes bevezetési támogatást kapsz mellé, ha előfizetsz!

A tanácsadás és a próbaverzió is ingyenes, és egyik sem jár semmilyen elköteleződéssel!

„Automatizált út a Forbes sikerlistájára a MiniCRM-mel.”

ALH Consulting

Forbes logo

„A MiniCRM nagy előnye, hogy van mellé magyar nyelvű támogatás. A hozzánk hasonló kezdőknek nagyon fontos, hogy kapjanak magyar nyelvű segítséget.”

A Chemplex Kft. logo

A Chemplex Kft. tulajdonosa

divider

Ha tetszik a rendszer, és előfizetnél, egyedi árajánlatot készítünk számodra!

+BÓNUSZ

az ajánlásnak köszönhetően bevezetési támogatásunkat ingyenesen veheted igénybe!

robot illustration
divider

Mi az a CRM?

A CRM egy böngészőből, bárhol és bármikor megnyitható szoftver, ami összefogja a céged minden területét. Itt kezelheted majd az ügyféladatokat, a levelezést, a teendőket, a határidőket vagy éppen az értékesítést és a marketinget. Miért fontos ez? Mert a hatékonyság kulcsa az, hogy megszűntesd a káoszt és világos rendszert építs ki a kollégáknak. Pontosan ezt kínálja a MiniCRM!

Átláthatóbb munkavégzés

Irányítsd könnyebben a cégedet, növeld a hatékonyságot és csökkentsd a hibázás lehetőségét!

Magyar nyelvű szoftver

A felhasználóbarát felület magyar nyelvű, ahogy az ügyfélszolgálatunk és az oktatóanyagaink is.

Hatékony ügyfélkezelés

Kommunikálj gyorsan, személyre szabottan az ügyfelekkel és érdeklődőkkel a jobb értékesítés érdekében!

divider

420 millió árbevételből 160 millió nyereség a MiniCRM-mel

MiniCRM árát nevetségesen olcsónak tartom. Főleg, ha azt nézem, hogy a cég nyereségessége mekkora mértékben nőtt, a rendszer ára pedig változatlan maradt. Igazából, ha a MiniCRM ötször ennyibe kerülne, akkor is kifizetném, mert ahhoz képest, amennyi hasznot hoz, még mindig bőven megérné.

Pál Zoltán, az ALH Consulting alapítója

A hazai kkv-k kedvenc CRM-rendszere

2138 cég döntött már a MiniCRM mellett

A céged igényeihez szabott funkciók

Technikai jártasság nélkül is könnyen használható

Gyors bevezetés szakértő támogatásával

“Lehetővé tettük reális költségkereten belül a kkv-k számára a nagyvállalatok CRM megoldásait” - a MiniCRM-sztori

Ismerd meg a MiniCRM történetét, olvasd el a cégvezetőnkkel, Egerszegi Krisztiánnal készült interjút!

Több éves tapasztalatom szerint az ügyfelek konkrétumokat szeretnének hallani. Mivel egyenes embernek tartom magam, kizárólag a pontos, őszinte és egyenes válaszokban hiszek. Azt gondolom, hogy ez viheti előre az ügyfelet és a vállalkozását. Biztonság, zéró mellébeszélés és haladás – ezt nyújtom én is, mert tudom, hogy az ügyfelek is ezt várják el a cégüktől.

Marusák Valentina előadó

Marusák Valentina
MiniCRM konzulens

A MiniCRM-nél az a feladatom, hogy tanácsokkal segítsem az ügyfeleket, és minden tőlem telhetőt megtegyek értük. Hogy ez sikerüljön, folyamatosan képzem magam, hogy mindig naprakész tudást adhassak át. A célom, hogy mindig egyre jobb lehessek, és így mindig jobb megoldásokat tárhassak az ügyfelek elé. Abban hiszek, hogy a kemény munka mit sem ér, ha nem társul hozzá türelem és kitartás.

Dénes Szilveszter

Dénes Szilveszter
MiniCRM konzulens

Próbáld ki a MiniCRM-et 14 napig ingyen! Vigyél fel ügyfeleket az adatbázisba, állíts be emlékeztetőket, vidd fel az előzményeket és intézd a levelezést a rendszerből!

robot illusztráció

Mi történik, ha tesztrendszert indítasz?

A megadott adatokkal máris beléphetsz majd a MiniCRM-be

Hozzáférsz a videókhoz, melyekkel gyorsabban megtanulhatod a rendszer használatát

Tanácsadást tudsz kérni szakértőinktől, ha esetleg kérdéseid lennének

Mindehhez nem kell megadnod kártyaadatokat, és nem vállalsz elköteleződést

Állítsd össze a cégedre szabott MiniCRM-et! (Nem kötelező)

Felhasználási mód
Funkciók
Integrációk

Válaszd ki, hogy mire használnád a MiniCRM-et, milyen funkciókra van szükséged, és milyen integrációkat szeretnél. Később ezeken bármikor változtathatsz!

Jelszó erőssége:

Gyakran ismételt kérdések

Csak a nagy cégeknek előnyös a CRM?

A MiniCRM cégmérettől függetlenül képes hatékonyabbá tenni a napi működést, az ügyfélkezelést és kiváltani a monoton, időrabló munkákat. Ügyfeleink között mikro-, kis- és középvállalkozások egyaránt találhatók.

Meg fog térülni a CRM-re költött pénz?

A MiniCRM támogatja az értékesítést, amiből a bevételed lesz, vagyis még több bevételed.

Nézzünk egy konkrét példát:

Egy ügyfelünk kertészetet vezet, náluk az átlagos vásárlási érték 20.000 Ft, ennyi pénzt hagy ott egy vevő. Saját bevallásuk szerint a rossz megszokások, a papírkupacok és az Excel-táblákkal eltöltött hadakozás miatt naponta kettő ügyfelet buknak. Lényegében kisétál az ajtón 40.000 Ft naponta és senki nem állítja meg. Tehát, ha heti 5 napot vannak nyitva, akkor egy hónapban bruttó 800.000 Ft-tal több bevételük lehetne.

A MiniCRM-mel ezt el is érik. A rossz megszokások helyett egyértelmű folyamatokat hoznak létre a rendszerben, ami vezeti a kezüket minden ügyfél esetében. A papírokat és Excel-táblákat egy az egyben kiváltja a MiniCRM: itt vezetnek minden feladatot, határidőt, és az emlékeztetőknek, no meg a teljes értékű ügyféladatbázisnak köszönhetően egyetlen érdeklődőről sem feledkeznek meg.

Vezse Roland, SpaTrend tulajdonosa is hasonló tapasztalatokról számolt be:

„Rendszer, MiniCRM nélkül kb. az egyhatoda lenne a forgalmunk a jelenleginek. Ha nem tudunk mérni, akkor nem tudjuk, hogy mi működik jól. Minden kimutatható statisztikailag: hogy hány érdeklődőből hányan fognak vásárolni, és fillérre pontosan mennyit kell marketingre fordítanunk, hogy elérjünk megfelelő számú embert.”

Mennyire nehéz megtanulni a MiniCRM használatát?

A MiniCRM-et az ügyfeleink visszajelzései alapján úgy fejlesztettük, hogy a használata minél egyszerűbb legyen. A kezeléséhez nincs szükség informatikai tudásra, szakértőink pedig a bevezetés során minden segítséget megadnak. Érthetően megmutatják, mire tudod használni a MiniCRM-et, milyen beállításokra lesz szükséged és melyik funkciók mire jók.

Használni fogják a kollégáim a MiniCRM-et?

A tapasztalatok azt mutatják, hogy a kollégák rövid időn belül nemcsak megszokják a MiniCRM használatát, hanem már el sem tudják képzelni nélküle a munkát. Az ő dolgukat is egyszerűbbé teszi, hogy minden feladat, határidő és felelős egy rendszerbe kerül, és értesítést kapnak a feladataik esedékességéről.

Olyan funkciókért is fizetnem kell, amire nincs szükségem?

Nem, a MiniCRM-be kizárólag olyan funkciók kerülnek bele, amikre valóban szükséged van és használni fogsz.

Össze tudom kötni a MiniCRM-et a már meglévő szoftvereimmel?

Méghozzá szoftverek garmadájával. A teljesség igénye nélkül, a MiniCRM-et összekötheted Facebookkal, Outlookal, Gmaillel, Excellel, Unas, ShopRenter és WooCommerce webshopokkal. Erről bővebb információt ezen a linken találsz.

Biztonságos a MiniCRM-ben tartani a fontos adatainkat?

A MiniCRM szerverei az Európai Unióban vannak, így az ott tárolt személyes adatokat a GDPR védi. A rendszerben akár kétfaktoros hitelesítést is beállíthatsz, amivel tovább növelheted a biztonságot.