Jó helyen jársz: a hatékonyabb és sikeresebb cég
a MiniCRM-mel kezdődik!
Indíts próbaverziót, és most bónusz ingyenes bevezetési támogatást kapsz mellé, ha előfizetsz!
A tanácsadás és a próbaverzió is ingyenes, és egyik sem jár semmilyen elköteleződéssel!
„Automatizált út a Forbes sikerlistájára a MiniCRM-mel.”
ALH Consulting
„A MiniCRM nagy előnye, hogy van mellé magyar nyelvű támogatás. A hozzánk hasonló kezdőknek nagyon fontos, hogy kapjanak magyar nyelvű segítséget.”
A Chemplex Kft. tulajdonosa
Ha tetszik a rendszer, és előfizetnél, egyedi árajánlatot készítünk számodra!
+BÓNUSZ
az ajánlásnak köszönhetően bevezetési támogatásunkat ingyenesen veheted igénybe!
Mi az a CRM?
A CRM egy böngészőből, bárhol és bármikor megnyitható szoftver, ami összefogja a céged minden területét. Itt kezelheted majd az ügyféladatokat, a levelezést, a teendőket, a határidőket vagy éppen az értékesítést és a marketinget. Miért fontos ez? Mert a hatékonyság kulcsa az, hogy megszűntesd a káoszt és világos rendszert építs ki a kollégáknak. Pontosan ezt kínálja a MiniCRM!
Átláthatóbb munkavégzés
Irányítsd könnyebben a cégedet, növeld a hatékonyságot és csökkentsd a hibázás lehetőségét!
Magyar nyelvű szoftver
A felhasználóbarát felület magyar nyelvű, ahogy az ügyfélszolgálatunk és az oktatóanyagaink is.
Hatékony ügyfélkezelés
Kommunikálj gyorsan, személyre szabottan az ügyfelekkel és érdeklődőkkel a jobb értékesítés érdekében!
A hazai kkv-k kedvenc CRM-rendszere
2138 cég döntött már a MiniCRM mellett
A céged igényeihez szabott funkciók
Technikai jártasság nélkül is könnyen használható
Gyors bevezetés szakértő támogatásával
“Lehetővé tettük reális költségkereten belül a kkv-k számára a nagyvállalatok CRM megoldásait” - a MiniCRM-sztori
Ismerd meg a MiniCRM történetét, olvasd el a cégvezetőnkkel, Egerszegi Krisztiánnal készült interjút!
Több éves tapasztalatom szerint az ügyfelek konkrétumokat szeretnének hallani. Mivel egyenes embernek tartom magam, kizárólag a pontos, őszinte és egyenes válaszokban hiszek. Azt gondolom, hogy ez viheti előre az ügyfelet és a vállalkozását. Biztonság, zéró mellébeszélés és haladás – ezt nyújtom én is, mert tudom, hogy az ügyfelek is ezt várják el a cégüktől.
Marusák Valentina
MiniCRM konzulens
A MiniCRM-nél az a feladatom, hogy tanácsokkal segítsem az ügyfeleket, és minden tőlem telhetőt megtegyek értük. Hogy ez sikerüljön, folyamatosan képzem magam, hogy mindig naprakész tudást adhassak át. A célom, hogy mindig egyre jobb lehessek, és így mindig jobb megoldásokat tárhassak az ügyfelek elé. Abban hiszek, hogy a kemény munka mit sem ér, ha nem társul hozzá türelem és kitartás.
Dénes Szilveszter
MiniCRM konzulens
Próbáld ki a MiniCRM-et 14 napig ingyen! Vigyél fel ügyfeleket az adatbázisba, állíts be emlékeztetőket, vidd fel az előzményeket és intézd a levelezést a rendszerből!
Mi történik, ha tesztrendszert indítasz?
A megadott adatokkal máris beléphetsz majd a MiniCRM-be
Hozzáférsz a videókhoz, melyekkel gyorsabban megtanulhatod a rendszer használatát
Tanácsadást tudsz kérni szakértőinktől, ha esetleg kérdéseid lennének
Mindehhez nem kell megadnod kártyaadatokat, és nem vállalsz elköteleződést
Gyakran ismételt kérdések
A MiniCRM cégmérettől függetlenül képes hatékonyabbá tenni a napi működést, az ügyfélkezelést és kiváltani a monoton, időrabló munkákat. Ügyfeleink között mikro-, kis- és középvállalkozások egyaránt találhatók.
A MiniCRM támogatja az értékesítést, amiből a bevételed lesz, vagyis még több bevételed.
Nézzünk egy konkrét példát:
Egy ügyfelünk kertészetet vezet, náluk az átlagos vásárlási érték 20.000 Ft, ennyi pénzt hagy ott egy vevő. Saját bevallásuk szerint a rossz megszokások, a papírkupacok és az Excel-táblákkal eltöltött hadakozás miatt naponta kettő ügyfelet buknak. Lényegében kisétál az ajtón 40.000 Ft naponta és senki nem állítja meg. Tehát, ha heti 5 napot vannak nyitva, akkor egy hónapban bruttó 800.000 Ft-tal több bevételük lehetne.
A MiniCRM-mel ezt el is érik. A rossz megszokások helyett egyértelmű folyamatokat hoznak létre a rendszerben, ami vezeti a kezüket minden ügyfél esetében. A papírokat és Excel-táblákat egy az egyben kiváltja a MiniCRM: itt vezetnek minden feladatot, határidőt, és az emlékeztetőknek, no meg a teljes értékű ügyféladatbázisnak köszönhetően egyetlen érdeklődőről sem feledkeznek meg.
Vezse Roland, SpaTrend tulajdonosa is hasonló tapasztalatokról számolt be:
„Rendszer, MiniCRM nélkül kb. az egyhatoda lenne a forgalmunk a jelenleginek. Ha nem tudunk mérni, akkor nem tudjuk, hogy mi működik jól. Minden kimutatható statisztikailag: hogy hány érdeklődőből hányan fognak vásárolni, és fillérre pontosan mennyit kell marketingre fordítanunk, hogy elérjünk megfelelő számú embert.”
A MiniCRM-et az ügyfeleink visszajelzései alapján úgy fejlesztettük, hogy a használata minél egyszerűbb legyen. A kezeléséhez nincs szükség informatikai tudásra, szakértőink pedig a bevezetés során minden segítséget megadnak. Érthetően megmutatják, mire tudod használni a MiniCRM-et, milyen beállításokra lesz szükséged és melyik funkciók mire jók.
A tapasztalatok azt mutatják, hogy a kollégák rövid időn belül nemcsak megszokják a MiniCRM használatát, hanem már el sem tudják képzelni nélküle a munkát. Az ő dolgukat is egyszerűbbé teszi, hogy minden feladat, határidő és felelős egy rendszerbe kerül, és értesítést kapnak a feladataik esedékességéről.
Nem, a MiniCRM-be kizárólag olyan funkciók kerülnek bele, amikre valóban szükséged van és használni fogsz.
Méghozzá szoftverek garmadájával. A teljesség igénye nélkül, a MiniCRM-et összekötheted Facebookkal, Outlookal, Gmaillel, Excellel, Unas, ShopRenter és WooCommerce webshopokkal. Erről bővebb információt ezen a linken találsz.
A MiniCRM szerverei az Európai Unióban vannak, így az ott tárolt személyes adatokat a GDPR védi. A rendszerben akár kétfaktoros hitelesítést is beállíthatsz, amivel tovább növelheted a biztonságot.