MiniCRM bemutatása
Közzétéve: 2012. 05. 07.
/
A hét folyamán indítjuk el legfrissebb blog sorozatunkat, melyben lépésről lépésre haladva mutatjuk be ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerünket, a MiniCRM-et.
Az egyes bejegyzéseken keresztül minden kedves érdeklődő nyomon követheti az online CRM bevezetésének folyamatát, és megismerheti egy saját webes rendszer kialakításának mikéntjét, miközben fokozatosan végigvezetjük az egyes tennivalókon, alkalmazásról alkalmazásra haladva.
Eme blog sorozatunk bejegyzései a fentiek fényében az alábbi témákat fogják érinteni:
1. bejegyzés: CRM alapfogalmak
2. bejegyzés: MiniCRM bemutató
3. bejegyzés: MiniCRM bevezetés – A kezdeti lépések
4. bejegyzés: MiniCRM bevezetés – Dokumentum-, email-, sablonkezelés
5. bejegyzés: MiniCRM bevezetés – Automatizmusok a maximális hatékonyság érdekében
A MiniCRM bevezetésének kezdeti lépései a következőkből állnak:
1. lépés: Vegyünk fel 3-4 ügyfelet, akikkel az elkövetkezendő hetekben valamiféle teendőnk lesz.
2. lépés: Ügyfél adatlap megismerése:
- Teendő kezelés és előzmények
- Kapcsolatok
- Státusz és felelős beállítása
3. lépés: Felhasználók felvétele: Rögzítsünk a MiniCRM-be munkatársakat és osszuk ki számukra a megfelelő jogosultságokat.
4. lépés: Import: Tömeges ügyfélkör esetén vigyük fel a rendszerbe az ügyféladatokat külső fájlból.
Mindezek alapján érdemes a blogot folyamatosan követni, hiszen következő bejegyzésünkben részletesebben is megismerkedünk azon alapfogalmakkal, melyek nélkülözhetetlenek egy CRM rendszer megértéséhez és használatához.