MiniCRM bemutató
Közzétéve: 2012. 05. 07.
/
Blogsorozatunk ezen részében részletesen is bemutatjuk legújabb ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerünket, valamint kitérünk annak alapvető funkcióira.
Mi a MiniCRM?
A legújabb projekt alapú, webes felületen elérhető, folyamatosan rendelkezésre álló ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerünk, amely minden felhasználója számára lehetővé teszi, hogy bárhol és bármikor, online menedzselhetők legyenek a cég üzleti folyamataihoz kapcsolódó ügyfelek, tevékenységek, teendők, előzmények, valamint információk és elérhetőségek.
Áttekintés és listázás
Belépve MiniCRM rendszerünkbe, a felső menüben navigálva, különálló modulokban kezelhetjük ügyfeleinket és teendőinket annak megfelelően, hogy cégünk milyen típusú termékeket értékesít, illetve milyen fajta szolgáltatásokat nyújt.
Ügyfeleink adatlapjai az értékesítési modulon belül
Szűrhetjük és kilistázhatjuk az adatlapokat, kiemelve az esedékes és lejárt teendővel rendelkezőket közülük.
Kollégáink között szétoszthatjuk az ügyfelekkel kapcsolatos teendőket, és ellenőrizhetjük beosztottjaink munkáját nevük kiválasztásával a jobb oldalsó oszlopban.
Az adott modul (pl. Értékesítés vagy Ügyfélszolgálat) folyamatának lépéseit elkülöníthetjük egymástól, és a jobb oldalon, függőlegesen felsorolt státuszok szerint, lépésről lépésre haladva végigkövethetjük, hogy az értékesítő, vagyis a felelős személy éppen hol tart (pl. Előkészítés vagy Bevezetés), például a cég által forgalmazott termék eladási folyamatában.
Adatlap és teendő
Az esedékes teendővel rendelkező adatlapok bármelyikének nevére kattintva a listában azonnal betölthetjük magát a részletes adatlapot, amin nyilvántartjuk az ügyfeleinkkel kapcsolatos információinkat, teendőinket, valamint megtekinthetjük a korábbi, releváns eseményeket, azaz az előzményeket.
Az adatlapok jobb oldalán, egymás alatt látható mezőkben vannak nyilvántartva a meglévő és potenciális ügyfelekhez tartozó azon információk, melyek elengedhetetlenek a kívánt státusz eléréséhez az adott modul folyamatában. Szintén az adatlapon tüntetjük fel az érintett kapcsolatokat is, azon személyek elérhetőségeit, akikkel kapcsolatot tudunk majd létesíteni a későbbiek folyamán.
Következő bejegyzésünkben a MiniCRM bevezetésével, annak kezdeti lépéseivel foglalkozunk, így hát érdemes blogunkat továbbra is olvasni, hiszen megismerkedünk az ügyfél adatlappal, valamint a mezőkkel, és végre felvesszük rendszerünkbe első teendőnket is.