Interjú az Ipari Munkaruha Kft.-vel
Közzétéve: 2012. 06. 18.
/
Blogsorozatunk következő szereplője a hazai munkaruházat és munkavédelmi eszközök gyártásában és kereskedelmében nyújt teljes körű szolgáltatást. Az Ipari Munkaruha Kft. ügyvezetője, Juhász Attila mesél arról, kis cégként hogyan tudott versenyben maradni a többi versenytársával szemben azzal, hogy egy olyan eszközt használ, mellyel értékesítését hatékonyabban tudja kezelni.
1. Mióta és mivel is foglalkozik pontosan a Ipari Munkaruha?
10 éve gyártunk egyedi ipari munkaruhákat. Most már kifejezetten ipari márkák részére fejlesztünk saját márkás munkaruhákat és teljes logisztikai hátteret is biztosítunk.
2. Hány fős csapat dolgozik jelenleg az értékesítési részlegnél?
Három értékesítőm van.
3. Mi volt a legfőbb probléma az értékesítésben a MiniCRM bevezetése előtt?
Az első és legfontosabb, hogy minden az értékesítők fejében volt, esetleg jegyzetekben. Az utolsó pillanatban álltam rá a MiniCRM-re, fél évvel később elment a vezető értékesítőm a legnagyobb versenytársamhoz. Ha előtte nem teszi ki a kulcs információkat a MiniCRM-be, nem élem túl a kialakult tisztességtelen versenyt.
4. Hogyan változott az értékesítési hatékonyságuk a MiniCRM használatával?
Imádom olvasgatni az automata státusz levelekre érkező válaszokat. Sokkal több érdeklődőt kezelünk, mégis egyre unalmasabb a munkánk.
5. Jelentett-e ez árbevétel növekedést a Ipari Munkaruhának?
Nem, inkább csökkent a forgalmunk. Szomorúan nem vagyunk, mert a nyereségünk közben nőtt, pontosan tudjuk, kivel NE foglalkozzunk, igen tömött a “Nem célcsoport” státuszunk.
6. Mindezek tudatában, tervezik-e lecserélni a MiniCRM-et más rendszerre?
Igen, feltétlenül! Hallottam, hogy nemsokára lesz MiniCRM 3.0, nagyon fenem rá a fogam. Különben is tűrhetetlenül drága az e-mail küldés a rendszerből, jó lenne már valamit csinálni ez ügyben. :)
Á, dehogy, eszem ágában sincs.