MiniCRM-mel minden egy helyen
Közzétéve: 2012. 06. 20.
/
A legújabb projekt alapú, online ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerünk segítségével valamennyi céges adatunkhoz pillanatok alatt hozzáférhetünk és akár egy telefonbeszélgetés közben is azonnal átfogó képet kaphatunk az üzleti eseményekről, az érintett cégekről és kapcsolattartókról,…
Bárhol is tevékenykedjünk éppen legújabb MiniCRM-ünkben, szükség esetén azonnal kilistázhatjuk a szükséges adatokat, ha a fenti keresés mezőbe beírjuk a kívánt, keresendő kulcsszót.
A rendszer már a szó begépelése közben javaslattétellel él a keresést illetően, a Keresés gombra kattintva pedig rögtön megkapjuk a részletes találati listát is, melyben látható és egy kattintással el is érhető a keresésünknek megfelelő:
- Cég
- Személy
- Projekt (Adatlap)
- Dokumentum
- Teendő
- Üzenet
Így ha begépeljük a hívó fél telefonszámát vagy annak utolsó 5 számjegyét, esetleg a kapott levél feladójának email címét, illetve ügyfelünk nevének első 2 betűjét, akkor máris kiválaszthatjuk a találati listában a számunkra szükséges adatokat, melyek alapján tovább folytathatjuk adott ügyfelünkkel az üzleti tevékenységünket.
Keresés eredménye, azaz találatok a MiniCRM rendszerben
Az egyes adatok pedig akár egymásra mutató linkek által is elérhetők a rendszeren belül, így adatlapunkon keresztül pillanatok alatt hozzáférhetünk Kapcsolatainkhoz, ügyfelünk adataihoz, a kapcsolattartó személyek elérhetőségeihez.
A Kapcsolatoknál pedig modulonként kilistázva megtekinthetjük ügyfelünk Adatlapjait, azok státuszait, és szükség esetén akár még új adatlapokat is felvehetünk.
Kapcsolatok és ügyfélhez kapcsolódó Adatlapok
Mindezen kereszthivatkozásoknak és gyors szűrési lehetőségeknek köszönhetően pedig pillanatok alatt megtalálhatjuk és hasznosíthatjuk a MiniCRM-ünkbe korábban rögzített információkat, növelve üzleti hatékonyságunkat, legyen szó
- akár Értékesítésről,
- esetleg Ügyfélszolgálati tevékenységről,
- vagy Projekt menedzsmentről.