A MiniCRM integrációja weboldalunkkal, avagy az űrlapok
Közzétéve: 2012. 07. 25.
/
MiniCRM-ünk a webes felületein keresztüli adatkezelési szolgáltatása mellett lehetőséget biztosít arra is, hogy űrlapokat használva, csupán néhány kattintással összeköthessük rendszerünket honlapunkkal. Ezáltal pedig még hatékonyabbá tehetjük az információáramlást ügyfeleink, céges weboldalunk és online CRM-ünk között.
Az egyedi igényeink szerint összeállított űrlapok segítségével ügyfeleink pillanatok alatt feliratkozhatnak hírleveleinkre, kapcsolatfelvételt és árajánlatot kérhetnek weblapunkon keresztül, illetve egyénileg frissíthetik az adatlapjaikon található adatokat.
A weboldalon történő regisztráció vagy adatmódosítás után pedig előre beállított automatizmusok indulhatnak el rendszerünkben, miáltal ügyfeleink további információkat, munkatársaink pedig újabb, az ügyfelek által megadottakra vonatkozó teendőket kaphatnak automatikusan.
A weboldalunk és MiniCRM-ünk összekötéséhez használható űrlapokat modulonként hozhatjuk létre rendszerünkben. Ezek teljes mértékben testreszabhatóak, és a későbbiek folyamán ha szükséges, akkor igényeinknek megfelelően módosíthatóak is.
Miután összeállítottuk a kívánt űrlapunkat és Drag & Drop (“Fogd és Vidd”) technikával megfelelően sorba rendeztük annak mezőit, nem kell mást tennünk, mint az elkészült űrlap szerkesztési oldalán látható sort beillesztenünk weblapunkba, és máris összekapcsoltuk a céges websiteot MiniCRM-ünkkel.
A beillesztés helyén jelenik meg ugyanis az összeállított űrlap, melynek későbbi módosítása esetén – a saját weboldalunkba illesztett sornak köszönhetően – a megjelenő form automatikusan módosul. Ennek köszönhetően pedig honlapunkon az űrlap mindig az aktuális tartalommal jelenik meg, függetlenül attól, hogy MiniCRM rendszerünkben mikor és mit is módosítottunk rajta.
Űrlap beillesztése a weboldalba
Természetesen lehetőségünk van rendszerünkben lekérni az űrlap testreszabható verzióját is, minek segítségével az adott űrlap a weboldalunk stílusához igazítható. Ekkor azonban ügyelnünk kell arra is, hogy a mezőket érintő minden egyes módosításkor megfelelően módosítsuk weblapunkon a testreszabott űrlap kódját is.
Ha pedig esetleg már nincs szükségünk az adott űrlapra, úgy azt egyetlen kattintással áthelyezhetjük a lomtárba. Így a későbbiek folyamán, amennyiben mégis újra használni szeretnénk a kitörölt űrlapot, azt pillanatok alatt visszaállíthatjuk a lomtárból a korábbi állapotába.
Mint láthatjuk, megfelelően összeállított űrlapok segítségével, online CRM-ünk céges weboldalunkba integrálásával jelentős mértékben leegyszerűsíthetjük az ügyféladatok rögzítését, illetve karbantartását. Jól kalibrált automatizmusok indításával pedig tovább növelhetjük rendszerünk hatékonyságát, rugalmasságát, a MiniCRM-ünkbe űrlapokon keresztül bekerülő adatok automatikus feldolgozása által, hasznos információt tartalmazó emailek küldésével és kapcsolódó új teendők kiosztásával, munkatársaink beavatkozása nélkül.