Fontos levelezéseit már ügyféladatlapjaira is továbbíthatja

Archiválja legfontosabb emailjeit MiniCRM-ben! Így ügyfelek adatlapjain követhetőek a lényegesebb levelezések. Az email archiválást a lehető legegyszerűbb módon, néhány kattintással elvégezhetjük.

 

Miért jó ez?

  • Legfontosabb levelezéseinket learchiválhatjuk, így azok egy helyen – az adott ügyfél adatlapján – megtalálhatóak, a többi előzmény között.
  • Nem kell levelezőnkben hosszadalmasan visszakeresni, adott esetben archiválni egy-egy fontosabb levelezést. Néhány kattintás után a CRM rendszerben visszakereshető, mikor, mit beszéltünk meg ügyfelünkkel.
  • Nem szükséges a leveleket bemásolgatni az előzmények közé egyesével, elegendő csupán egy hosszabb levélváltás után “behúzni” azt a CRM-be.
  • Többi munkatársunk is ráláthat a megbeszélt előzményekre a CRM rendszerben, így az adott projektben résztvevő kollégák mindig képben lesznek az ügyféllel történt levelezésekkel kapcsolatosan.

Hogyan működik?

    • Minden adatlapnak létezik egy egyedi “Adatlap email címe”, melyet az adatlapokon az “Előzmények” felirattal egy sorban találhatunk meg.

 

    • Az archiválni kívánt levelezést egyszerűen továbbítani kell a megfelelő “Adatlap emailcím”-re. Illetve válasz levél esetén az Adatlap email címet rejtett másolatba rakva szintén archiválhatjuk a levelezést.
    • Továbbítás után az érintett adatlapon az előzmények között megjelenik az archivált emailezés, mely egy “DB” ikonnal és “Archivált email” jelzővel van ellátva.

 

    • Rákattintva az emailre pedig a szokásos módon megnyílik a teljes levelezés a CRM-ben.