Fontos levelezéseit már ügyféladatlapjaira is továbbíthatja
Közzétéve: 2012. 11. 09.
/
Archiválja legfontosabb emailjeit MiniCRM-ben! Így ügyfelek adatlapjain követhetőek a lényegesebb levelezések. Az email archiválást a lehető legegyszerűbb módon, néhány kattintással elvégezhetjük.
Miért jó ez?
- Legfontosabb levelezéseinket learchiválhatjuk, így azok egy helyen – az adott ügyfél adatlapján – megtalálhatóak, a többi előzmény között.
- Nem kell levelezőnkben hosszadalmasan visszakeresni, adott esetben archiválni egy-egy fontosabb levelezést. Néhány kattintás után a CRM rendszerben visszakereshető, mikor, mit beszéltünk meg ügyfelünkkel.
- Nem szükséges a leveleket bemásolgatni az előzmények közé egyesével, elegendő csupán egy hosszabb levélváltás után “behúzni” azt a CRM-be.
- Többi munkatársunk is ráláthat a megbeszélt előzményekre a CRM rendszerben, így az adott projektben résztvevő kollégák mindig képben lesznek az ügyféllel történt levelezésekkel kapcsolatosan.
Hogyan működik?
- Minden adatlapnak létezik egy egyedi “Adatlap email címe”, melyet az adatlapokon az “Előzmények” felirattal egy sorban találhatunk meg.
- Az archiválni kívánt levelezést egyszerűen továbbítani kell a megfelelő “Adatlap emailcím”-re. Illetve válasz levél esetén az Adatlap email címet rejtett másolatba rakva szintén archiválhatjuk a levelezést.
- Továbbítás után az érintett adatlapon az előzmények között megjelenik az archivált emailezés, mely egy “DB” ikonnal és “Archivált email” jelzővel van ellátva.
- Rákattintva az emailre pedig a szokásos módon megnyílik a teljes levelezés a CRM-ben.