Tudjon meg mindent a verzióváltásról – háttérinformációk és oktatás
Közzétéve: 2013. 01. 11.
/
A 2012-et a MiniCRM-nél az új verziónkra történő átállásokkal zártuk, mely jelenleg is folyamatosan zajlik és folyamatosan dolgozzuk fel a visszajelzéseket.
Tudjuk, hogy mint a legtöbb változás, a MiniCRM vezióváltása sem jó dolog. Sokan nem szeretnek eltérni a megszokott, bevált dolgoktól, tartanak a változásoktól.
MiniCRM fejlesztése alapvetően folyamatos. Vagyis a fejlesztések általában apró módosítások és ezek folyamatosan (heti többszöri frissítéssel) kerülnek „éles” környezetbe, használatba. A MiniCRM régi verzióját is így fejlesztettük és az újat is így készítjük, mert tudjuk, a nagy verzió váltások mindig problémásak.
Azonban az elmúlt másfél év alatt sok ügyfél és érdeklődő részéről merültek fel olyan igények, amelyek megvalósításához a MiniCRM-et alapjaitól kellett újragondolni (több adatlap 1 ügyfélhez, több értékesítés csatorna, értékesítés/ügyfélszolgálat/stb. egy rendszerben, akármennyi mező adatlapokon, stb.). Az ilyen alapjairól újragondolt megoldásokat „élő” rendszeren végigvinni sokkal több idő és még több problémával jár. Ezért választottuk azt a megoldást, hogy „háttérben” építjük újjá a MiniCRM-et és fokozatosan kezdjük átváltani az ügyfeleket.
Tisztában vagyunk vele, hogy az új verzió más, mint a régi, néhol másképp nevezünk vagy találunk meg funkciókat, illetve, hogy vannak még a rendszernek gyermekbetegségei. Azonban arra törekszünk, hogy egy sokkal felhasználóbarátabb, letisztult és egyszerűbb rendszert fejlesszünk. Kollégáink mind azon vannak, hogy segítsenek mindenkinek az átváltásban. CRM tanácsadóink továbbra is segítenek a rendszer kialakításában, az ügyfélszolgálatunk pedig az esetleges technikai kérdésekben áll a felhasználók rendelkezésére.
Az új verzió többet tud, sokkal több lehetőséget kínál, mint a régi. A régi MiniCRM is jó és rugalmas szoftver volt, aminek egyik jele, hogy nagyon sokan nagyon sokféleképpen, sokmindenre használták. Meglévő felhasználók verzió váltásánál derül ki, hogy mik azok a funkciók amik hiányoznak/máshogy működnek, új formájukban az adott megszokásoknak nem felelnek meg. Ezek kezelésére egyrészt gyorsan reagálva folyamatosan dolgozunk a funkciók, képernyők hangolásán, hogy a különböző felhasználási módoknak jobban megfeleljen a rendszer.
És vannak olyan változások, amik sok új lehetőséget nyitnak meg, de bizonyos mértékig a megszokások változásával járhatnak. Ezért tartunk oktatást, ahol bemutatjuk az új lehetőségeket, válaszolunk kérdésekre és visszajelzéseket gyűjtünk a következő hetek/hónapok feljlesztéseihez.
Hogy megkönnyítsük az átállást a MiniCRM új verziójára, január 18-án, pénteken csoportos MiniCRM oktatást tartunk.
Ha részt szeretne venni, az alábbi oldalon tud jelentkezni: