Az erp-blog véleménye a MiniCRM-ről
Közzétéve: 2013. 02. 13.
/
Giller Tamás, az erp-blog szerkesztője nemrég letesztelte a MiniCRM-et, melyről írt szakmai véleményét ezúton is köszönjük. Tamás a teszt során részletesen kitért a MiniCRM erősségeire, de megosztotta velünk azokat a területeket is, melyeken véleménye szerint fejleszteni lehetne. Ilyen kiemelt terület volt például az ügyfélszolgálati modul, melynek továbbfejlesztése azóta tervbe is lett véve.
Részlet a tesztből:
„Összességében azt gondolom, hogy a MiniCRM rendszer nagyon alkalmas a sales, értékesítési tevékenység támogatására. Minden információ feljegyezhető a lehetséges érdeklődőkről, új ügyfelekről. Valamint a rendszer támogatja az értékesítési folyamatot úgy, hogy szinte kényszerít a következő teendő, esemény létrehozására, és ahogy említettem nagyon erős az e-mail kezelőfelület is. A MiniCRM elérhető okostelefonon és tablet gépeken is, ezért plusz pont. Értékesítés támogatására ajánlani tudom. Amiben még lehet erősíteni az az ügyfélszolgálat és a projektmenedzsment terület.”
A teljes cikk az alábbi linken érhető el: