A MiniCRM és a Számlázz.Könnyen.hu integrációja
Közzétéve: 2013. 05. 02.
/
A GMail, a Shoprenter, a Naptár és a Google Analytics integráció után most már a Számlázz.Könnyen.hu számlázó rendszerrel is tud alapértelmezetten kommunikálni a MiniCRM. Az integrációnak köszönhetően a Számlázz.Könnyen.hu és a MiniCRM át tudnak egymásnak adatokat adni azért, hogy összehangolt legyen az értékesítés és számlázás működése.
Hogyan kapcsolható össze a MiniCRM a Számlázz.Könnyen.hu rendszerrel?
- Ha még nincs MiniCRM rendszerünk, akkor az alábbi linken létrehozhatunk egy tesztrendszert: https://www.minicrm.hu/arak/
- Lépjünk be a Számlázz.Könnyen.hu rendszerébe az alábbi oldalon: https://szamlazz.konnyen.hu
- Adjuk meg a szükséges adatokat a Számlázz.Könnyen.hu rendszerben. (Részletes leírást a beállításokról a MiniCRM Súgó oldalán a lenti linken talál.)
Mit tud?
- A sikeres szinkronizálás eredményeként a MiniCRM-ben lévő, Vevő státuszú ügyfelek adatai betöltődnek a Számlázz.Könnyen.hu rendszerbe.
- Ha elkészültünk egy számlával, az automatikusan feltöltődik a MiniCRM rendszerünkbe is, az adott ügyfél adatlapjához.
- A Számlázz.Könnyen.hu rendszerben lévő vevők neve mellett megjelenő MiniCRM ikonra kattintva át tudunk ugrani az ügyfél MiniCRM-ben lévő adatlapjára is.
A MiniCRM és a Számlázz.Könnyen.hu integrációval kapcsolatosan részletesebb technikai leírást az alábbi Súgó oldalunkon olvashatunk: