Ügyfélszolgálati bejelentések kezelése ügyfélkapu segítségével

Megújult ügyfélszolgálat modul

A megújult ügyfélszolgálat modul segítségével kezelhetjük az emailben, weben és telefonon beérkezett kérdéseket, hibabejelentéseket.

Egy-egy újonnan beküldött kérdés, hibabejelentés a MiniCRM-ben egy-egy új adatlapot jelent az ügyfélszolgálat modulban. Az adatlapok előrehaladása pedig a már megszokott státuszfán keresztül követhető. Az ügyfélszolgálat modulban hasonlóképpen alakíthatóak ki sablonok, mezők, státuszok, űrlapok, automatizmusok, mint az összes többi MiniCRM-es modulban.

Ügyfeleink kérdéseiket feltehetik:

  • Webes űrlapon keresztül (ez automatán a MiniCRM-be kerül)
  • Emailben (pl.: help@cegnev.hu MiniCRM-be irányításával)
  • Telefonon (az ügyfélszolgálat kézzel rögzíti a hibajegyet)

Új teendő mellett lévő „Válasz” opció segítségével küldhetünk a bejelentésekre választ emailben, ami automatikusan tartalmazza a hibajegy előzményeit, valamint a válasz beazonosításához szükséges adatokat.

Ügyfeleink válaszolhatnak emailben, vagy webes felületen, az ügyfélkapun keresztül is követhetik hibajegyük feldolgozását.

Ügyfélszolgálat modul

Ügyfélkapu

Az új, ügyfélkapu funkció segítségével még hatékonyabbá tehetjük ügyfélszolgálatunkat. Létrehozhatunk saját ügyfélkaput például a cegnev.minicrm.hu címen, ahol vevőink és érdeklődőink láthatják és kezelhetik bejelentéseiket, nyomon követhetik ügyfélszolgálati bejelentéseik előrehaladását, felvehetnek új hibajegyet, hozzászólhatnak a meglévőkhöz.

Az ügyfélkapu alkalmazást a MiniCRM-ben a Beálllítások > Rendszer menüpontban konfigurálhatjuk be. Itt beállíthatjuk

  • milyen szöveg jelenjen meg az ügyfélkapunk fejlécében (pl. cégnév, szolgáltatás neve)
  • az ügyfélkapunk egyedi aldomain nevét (pl. https://pelda.minicrm.hu)
  • az ügyfélkapun keresztül történő regisztráció szabályozását
  • az ügyfélkapu regisztrációs űrlapot, melyen keresztül az ügyfelek regisztrálni tudnak, ha a regisztrálás publikus

MiniCRM Ügyfélkapu

Bővebb technikai leírást és információt az alábbi Súgó oldalunkon olvashatunk:
https://www.minicrm.hu/help/ugyfelszolgalat-ugyfelkapu/