Visszajelzések gyűjtése a vevőktől
Közzétéve: 2013. 07. 25.
/
Mindenki szereti elmondani a véleményét az őt érintő dolgokról, így ügyfelünk biztosan értékelni fogja, ha – miután a megrendelt termék rendben megérkezett hozzá – bizonyos idő elteltével felhívjuk és rákérdezünk, azt kapta-e, amit várt, mennyire elégedett a kapott termékkel, szolgáltatással.
Nézzük meg és ha szükséges módosítsuk a MiniCRM-ben előre felvett “Visszajelzések gyűjtése” nevű automatizmust. Ez egy automatikus teendőt vesz fel munkatársunknak 4 nappal az után, hogy az adott ügyfél adatlapja bekerült a “Rendelés teljesítése” státuszból a “Visszajelzések gyűjtése” státuszba, hogy hívja fel az ügyfelet, és tegye fel neki a fenti kérdéseket.
Ezzel arról is meggyőződhet majd ügyfelünk, hogy nem tűnünk el az életéből a fizetés után, és bátran megkereshet minket, ha bármilyen problémája lenne később a termékkel.