MiniCRM mobiltelefon címjegyzék szinkronizáció
Közzétéve: 2013. 09. 10.
/
A MiniCRM naptár integációja után már mobiltelefonunk címjegyzékét is szinkronizálhatjuk a MiniCRM-mel, így ha egy ügyfél telefonál, látható lesz a neve és akár egyetlen kattintással eljuthatunk a hívás naplóból a MiniCRM-es adatlapjára is.
Mit tud?
Sikeres integráció és szinkronizálás esetén telefonkönyvünkben megjelenik a rendszer által kiválasztott maximum 250 db kontakt. A kiválasztás során a rendszer a teendőinket vizsgálja meg a módosítás dátuma szerint, így azt az első 250 darab kontaktot szinkronizálja, akikkel aktívan foglalkozunk.
A szükséges fiók pár kattintással felvehető, utána pedig azonnal meg is jelennek a kontaktok nevei a programban.
Hibátlan integrációnál a címjegyzékben elérhető lesz:
- a kontakt neve
- a cégnév
- az email cím
- a telefonszám
- a MiniCRM-es adatlapjára mutató link
Működést tekintve kizárólag read-only kapcsolódás valósítható meg, vagyis a telefonon végrehajtott módosításokat nem menti a MiniCRM.
Mire van szükség az integrációhoz?
- Felhasználónév: A MiniCRM-be belépéshez használt email címünk
- Jelszó: A felhasználónk saját jelszava (amit belépéskor használunk)
- Szerver: cal.minicrm.hu
Az integrációhoz a címjegyzék, illetve telefonkönyv alkalmazásnak tudnia kell kezelni a CardDAV protokollt vagy pedig telepíteni kell hozzá egy olyan alkalmazást, ami lehetővé teszi annak kezelését.
A kontakt szinkronizációról bővebb információt és technikai segítséget az alábbi Súgó oldalunkon kaphatunk: