Az SMS marketing előnyei az email-lel szemben
Közzétéve: 2013. 10. 31.
/
A SlickText.com idén készült felmérése szerint a Facebook posztok 12%-át, a Twitter bejegyzések 29%-át olvassák el, és míg az emailek 20%-át nyitják csak meg, addig az SMS-ek 98%-át elolvassák az emberek. A felmérésből készült infografikájukból más érdekességek is kiderülnek a mobilmarketingről.
5+5 tipp, miért és mire érdemes SMS küldést használni
A mobilmarketing előnye, hogy rövid tartalmat küldhetünk vele ügyfeleinknek. És mivel mobilunk szinte mindig kéznél van, így nagy valószínűséggel azonnal célba is ér az információ. Összeszedtünk néhány érvet és tippet arról, milyen előnyei vannak az SMS küldésnek és, hogy mire is használhatjuk ezeket a rövid üzeneteket az ügyfélkapcsolat-kezelésünk során.
Milyen előnyei vannak a célzott SMS küldésnek az emailekkel szemben?
- Az SMS-t a címzett szinte azonnal elolvassa, emailnél ez nem garantált.
- Közel 100%-os megnyitási arány, email megnyitása ennél kevesebb.
- Változókkal az SMS ugyanúgy személyre szabható, mint az email.
- MiniCRM-ben automatizálható a kiküldése, ugyanúgy, mint az emailnek.
- Viszonylag alacsony áron hatékonyan érhető el a célcsoport.
Mire használható az SMS?
- Találkozó, kezelés, oktatás, rendezvény stb. előtt emlékeztető sms-t küldhetünk ügyfelünknek, hogy biztosan emlékezzen az időpontra, helyszínre.
- Megrendelés visszaigazolásáról, termék beérkezéséről, kiszállítás időpontjáról is küldhetünk SMS-t ügyfeleinknek.
- Emlékeztessük ügyfeleinket a számlafizetési határidőről (akár esedékesség előtt és lejárat után is).
- Küldhetünk emlékeztetőket az előfizetések fordulónapja előtt.
- Tájékoztathatjuk ügyfeleinket, érdeklődőinket az új termékeinkről, szolgáltatásainkról, akciókról.
Hogyan lehet a MiniCRM-ből SMS-t küldeni?
Az SMS funkció aktiválása után SMS-t küldhetünk a MiniCRM-ből:
- manuálisan (az ügyfél adatlapján a mobiltelefonszám melletti (SMS) feliratra kattintva)
- tömegesen (mentett szűrő alapján célzott kiküldés)
- automatikusan (automatizmussal ügyfélnek vagy munkatársunknak)
Az előre elkészített SMS sablonokat kiegészíthetjük változókkal is, így személyes tartalmat adhatunk az üzeneteknek (pl. név, időpontok stb.).
Mit érdemes még tudni a MiniCRM-ből történő SMS küldésről?
- A MiniCRM-ből küldött SMS ára bruttó 18 Ft / SMS.
- A kiküldött SMS-ek valódi darabszámát a szolgáltató által ténylegesen kiküldött SMS-ek darabszáma határozza meg, nem a rendszerből kiküldött SMS-ek darabszáma. Ugyanis a 160 karakternél hosszabb SMS-eket a szolgáltató több SMS-ben küldik ki, és ilyenkor azokat a telefon rakja össze egybe.
Az SMS küldés aktiválásáról és az SMS küldésről bővebben az alábbi Súgó oldalunkon olvashat:
https://www.minicrm.hu/help/sms/
Ha szeretne még többet megtudni a mobilmarketingről és, hogy a MiniCRM milyen megoldást nyújt rá, kérjen időpontot az ingyenes konzultációnkra, és CRM tanácsadónk válaszol kérdéseire.