Szólítsa meg látogatóit valós időben – LiveChat integráció
Közzétéve: 2014. 08. 06.
/
Rengeteg olyan lehetőség létezik, mellyel érdeklődőinkkel kapcsolatot létesíthetünk, azonban a weboldalba épített chat alkalmazás segítségével akkor tudunk beszélgetést kezdeményezni, amikor épp az oldalunkon böngésznek.
A LiveChat éppen egy ilyen weboldalba beépíthető alkalmazás, mely mostantól már a MiniCRM-mel is tud integrálódni.
Miért jó a weboldalba építhető chat?
Azonnali információ: Weboldalára érkező látogatók a lehető leghamarabb megkaphatják kérdéseikre a választ.
Leszólítás lehetősége: akár a valós életben személyesen, chat segítségével weboldalán is megvalósítható a leszólítás lehetősége.
Hatékonyság növelése: Chat használatával tovább növelheti online értékesítésének vagy ügyfélszolgálatának hatékonyságát.
Mire való a LiveChat-MiniCRM integráció?
Az Ön weboldalát böngésző látogatókkal beszélgetést kezdeményezhet egy, a weboldalán automatikusan felugró LiveChat ablakon keresztül. Az integráció segítségével az ügyfeleivel és érdeklődőivel lefolytatott LiveChat-es beszélgetései egy automatikusan felvételre kerülő adatlapon láthatóak majd MiniCRM rendszerében.
LiveChat integráció 5 perc alatt
1. Regisztráljon egy LiveChat fiókot a következő linken: https://www.livechatinc.com/signup/
2. Az integrációs beállításokat LiveChat fiókjában az alábbi linken érheti el: https://my.livechatinc.com/settings/webhooks
3. A MiniCRM-ben létrehozott LiveChat feldolgozón állítsa be a cél státuszt és vegyen fel fix mezőket. A kapott linket a LiveChat fiókjában megadva a beszélgetések automatikusan rögzítésre kerülnek a MiniCRM-be.
Az integrációról bővebb technikai leírást a LiveChat integráció súgó oldalunkon olvashat.