Számlázó programok bejelentési kötelezettsége
Közzétéve: 2014. 10. 01.
/
Korábbi bejegyzésünkben már írtunk a számlázóprogramok NAV felé történő bejelentési kötelezettségekről. A bejelentésre rendelkezésre álló 1,5 hónap mától (2014. október 1.) indul. Az adóhatóság honlapján már rendelkezésre áll a bejelentéshez szükséges elektronikus nyomtatvány.
A bejelentés teljesítéséhez az adóhatóság a SZAMLAZO megnevezésű nyomtatványt rendszeresíti. A SZAMLAZO adatlap internetes kitöltő-ellenőrző programja és a hozzá tartozó kitöltési útmutató is letölthető már a Nemzeti Adó- és Vámhivatal honlapjáról (http://www.nav.gov.hu >> Letöltések >> Nyomtatványkitöltő programok >> Egyszerű keresés/Összetett keresés, illetve az alábbi linkre kattintva: Számlázó bejelentés)
FONTOS:
- ha 2014 október 1. előtt kezdted el használni a MiniCRM Számlázót, akkor a bejelentési határidő 2014. november 15.
- ha 2014 október 1. után, akkor a bejelentést 30 napon belül kell megtenned!
A MiniCRM vonatkozásában a bejelentés tartalma
- az online számlázó rendszer neve: MiniCRM
- elérhetősége: https://r3.minicrm.hu
- az online számlázási szolgáltatást nyújtó neve: MiniCRM Zrt.
- adószáma: 23982273-2-43
- az online számlázási szolgáltatás igénybevételének kezdő időpontja: A MiniCRM számlázó rendszerben az első számla kiállításának napja.
- Saját fejlesztésű program: N