Napi tervezés

Bencze Attila CRM-tanácsadó korábban már említett egyik fő üzenete az volt, hogy ne hagyjuk, hogy a nap úgy menjen el rajtunk, hogy azt sem tudjuk, mi történt egész nap, csak azt, hogy mindig volt valami dolgunk, amit azonnal meg kellett oldanunk. Alábbi tippjei szolgálnak arra, hogy a lehető leghatékonyabban tudjunk koncentrálni a valóban fontos dolgokra, azaz a cégünk fejlesztésére, és arra, hogy napjaink értékesen teljenek.

Attila szerint a legegyszerűbb módszerek a leghatékonyabbak arra, hogy ne rohanással teljen el a napunk. Kiemelte a MiniCRM naptár-integrációját: ha a marketinges, értékesítői terveket szinkronban tartjuk a naptárainkkal, az sohasem felejti el, mi a teendőnk. Az így történő tervezés csökkenti a stresszt, hiszen nem kell mindent fejben tartanunk, nincs meg annak a veszélye, hogy valamilyen teendőt elfelejtünk. A naptárak pedig beállíthatók, hogy a teendő elvégzésére idejében figyelmeztessenek, hogy mi az, amit el kell végeznünk – a rohanás és az azóta felmerülő milliónyi egyéb teendő ellenére. A MiniCRM-mel integrálható naptárak pedig meg is oszthatók, így nem fenyeget a veszély, hogy egy-egy kolléga betegségekor/hiányzásakor a feladatai is elfelejtődnek.

Ez azért is fontos, mert az, hogy betartjuk-e a vevőinknek tett ígéreteinket mindennél többet mond el a cégünkről. Ha ugyanis megígérjük a termékünk iránt érdeklődőknek, hogy adott idő múlva visszahívjuk, egy gombnyomással felveheti ezt teendőnek MiniCRM-ben, ami pedig rögtön küldi az információt a naptárunkba, ami pedig időben figyelmeztet a megtett ígéretünkre. A telefonhívásról pedig rögtön rövid összefoglalót készíthetünk a rendszerben, ami lesz az ügyfél adatlapján az előzmények között, így a legközelebbi hívás vagy meeting előtt csak át kell néznünk az adatlapját – ahelyett, hogy a céges kapcsolatának minden elemét fejben kellene tartanunk. Az pedig, hogy fel tudjuk idézni, mik voltak eddig a vevő problémái, kérései – és persze az, hogy betartottuk az ígéreteinket – teljesen más képet fog mutatni rólunk kifelé.

Attila szerint a MiniCRM rendszere rengeteg olyan apró kiegészítővel rendelkezik, amik lehetővé teszik, hogy az időt ne adminisztrálással, hanem valóban hasznosan töltsük el – minden nap egy kicsit újítva, dolgozva azért, hogy holnap még jobbak legyünk. Az egyik ilyen, általa kiemelt újdonság a MiniCRM Google widget, ami az emailekben apró képként jelenik meg – ha a beérkező emailekben erre a kis jelre kattintunk, az email tartalmának összefoglalóját rögtön hozzáadhatjuk az adott ügyfél adatlapjához. Ahogy Attila fogalmaz: a kattintásokkal és keresgélésekkel töltött időt hasznosabban is el lehet tölteni.

 

Attila posztjai itt érhetőek el, kapcsolatba lépni a bencze.attila@minicrm.hu email címen vagy a  +36 (20) 319-7886 telefonszámon tudsz.