MiniCRM a BrandFestival-on
Közzétéve: 2015. 10. 19.
/
Leskó Norbert Október 30-án előadást tart Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciáján és szakmai csúcstalálkozóján.
Miért érdemes résztvenni a BrandFestival-on?
Az idei rendezvény témája a “Brand & Loyalty”, Márka és Lojalitás lesz. Szó lesz többek között arról, hogy
- új vevőt szerezni nagyobb költséggel jár, mint a meglévőket megtartani,
- kulcsfontosságú a meglévő vevők lojalitásának növelése,
- nagyobb hangsúlyt kell fektetni az ügyfélkiszolgálás és az értékesítés minőségének javítására, valamint
- a hiteles márkakommunikáció jelentőségéről is.
A rendezvényen topvezetők, valamint a gazdasági élet és a kommunikációs iparág szereplői osztják meg tapasztalataikat.
Leskó Norbert – CRM Case Study
Hatékonyabb értékesítés, jövedelmező ügyfélkapcsolat, implementációs tapasztalatok.
Az előadásban szó lesz arról, hogy az ügyfelek jobb minőségű termékre, szolgáltatásra, nagyobb figyelemre vágynak, amit jól támogat egy CRM rendszer. Miért? Összegyűjti és rendszerezi az információkat az ügyfelekről, a vásárlási szokásokról, és a fogyasztói trendekről.
Várunk az előadásra, ha többet szeretnél megtudni az ügyfélorientált értékesítési modellekről, CRM stratégia készítéséről, ügyfélérték-számításról, és kíváncsi vagy CRM (best practice) gyakorlatokra is.
Mikor tedd magad szabaddá? Október 30-án 13.10-14.30 között.
Hova várunk? Budapest Music Center /1093 Budapest, Mátyás utca 8./
Több info és regisztráció a BrandFestival weboldalán!