Adatlap elévülés riport
Közzétéve: 2016. 02. 24.
/
Méred a lezárási arányt. Nézed az aktivitások számát összességében. Tudod mi a helyzet az új érdeklődőkkel. Mi a következő lépés?
A következő lépés szerintünk, hogy tudd melyik adatlapon mikor volt utoljára aktivitás, tehát nyitott vagy zárt üzleti lehetőségeid felé mikor „szagolt” bárki is.
Mi számít ez esetben aktivitásnak?
- Automatikusan létrehozott hívás „log” amit androidos telefonod MiniCRM applikációjával érsz el. Hívod a telefonodról, mi meg automatikusan a hívást berakjuk az adott adatlap előzményeibe. Tök jó.
- Email amit küldesz neki a rendszerből. Nem archivált email és nem is tömeges. Rendszerből elküldött egyedi email. Amiből kiderül, hogy tényleg foglalkoztál vele.
- SMS ugyanígy. Nem tömeges, egyedi.
Ha ezeket folyamatosan csinálja mindenki, tehát minden potenciális és/vagy már lezárt üzleti lehetőség (tehát értékesítési adatlap) „gondozva van”, akkor valahogy így fog kinézni ez a riport.
Mutatom a jót, nyitott üzleti lehetőségek értékesítési szakaszban, látszik, hogy folyamatosan aktivitás van az adatlapokon.
Ha nincsen aktivitás az adatlapokon, vagy volt valamikor, de nagyon régen (azt hogy mikor az látod a vízszintes tengelyen), akkor pedig ezt fogod látni.
Mutatom a rosszat, nyert üzleti lehetőségek, tehát kvázi vevőimmel történt aktivitásom. Nem nagyon foglalkoztam velük mostanában, így nehéz lesz újra eladni valamit.
Nézheted az összes státuszra az adatlapjaid, vagy szűrheted a státuszcsoportjaidon belülre. A lényeg, hogy kövesd mi történik velük, ha túl régóta nincsen aktivitás egy üzleti lehetőségen, attól nem várhatunk túl sok jó eredményt.