Új értékesítési modul – Légy hatékony!

Válts nagyobb sebességre!

Az Értékesítési modul az esetek legnagyobb részében a CRM motorja. Kis túlzással, erről szól az egész: hogyan tudjuk legjobban támogatni értékesítésed. Szerintünk úgy, hogy:

  • Nemcsak szoftvert (mint eszköz), hanem megoldást is kapsz egyben (folyamatot, struktúrát és „értékesítési modellt”).
  • Egy helyen láthatsz mindenkit, aki beesik hozzád mint érdeklődő.
  • Egyértelmű státuszok és értékesítési lépések segítségével mindig tudhatod, kivel mit és hogyan kell (vagy kéne) éppen csinálni a siker érdekében.
  • A következő lépés sosem sikkad el. Sosem. Nincs elfelejtett érdeklődő.
  • A felelősség (ki az adott értékesítés felelőse) sosem sikkad el. Nincs elfelejtett érdeklődő.
  • Naprakészen tart, támogat, hogy ne felejts el semmit. Teendőkezeléssel, határidőkkel és előre beállítható automatizmusokkal támogatjuk mindennapi munkádat.

 

inbound-blog-adatlap

 

Fókusz mindenek felett

Az új Értékesítési modul arra koncentrál, amire te nem mindig. Az érdeklődőre. A komoly érdeklődőre. Aki jó eséllyel vehet tőled, nem az aki elviszi az idődet feleslegesen.

  • Minősítés. Ismerd fel és minősítsd őket! (feltérképezés).
  • Fókuszálás. Koncentrálj a célcsoportodra! Fektesd beléjük a több energiát (értékesítés).
  • Elengedés. Engedd el, aki nem célcsoportod. Csak azok legyenek értékesítésben, akikből lehet valami (adatbázis).

Koncentrálj azokra az érdeklődőidre, akikről valóban elképzelhető, hogy vásárolni fognak. Aki nem célcsoportod, annak legyen lehetősége vásárolni, de a legkisebb energiát fektesd beléjük. Spórolj meg időt, amit valódi érdeklődőkre „költhetsz”.

Ügyfélcsoportosítás

  • Érdeklődő: Mindenki, aki beesett. Nem válogatunk. Űrlap, betelefonál, besétál, emailt írt, sms-t küldött, virágot küldött, füstjeleket küldött, azt hitte kérdése van, odajött a standodnál, beszéltél vele kiállításon, levelet írt, Tinderen jobbra húzott, mindegy. Ha bármi érdeklődést mutatott, akkor CRM-ben a helye. Feldolgozandó csoport, vagy megy tovább komoly érdeklődőbe vagy adatbázisba. Minősíted, megtudod akar-e és tud-e mostanában vásárolni. Derítsd ki! Az is lehet, lesz belőle valami. Állj neki borvirágos optimizmussal, de tudd meghozni a döntést, amikor el kell engedni. Ha bármelyik két csoportban beragadás van (tehát nem tartod tisztán), véged van. 
  • Komoly érdeklődő: Ő az, akivel konkrét értékesítési lehetőségről tudsz beszélni, ami látszólag belátható időn belül (pár hét) bekövetkezik. 20-70 százalékukat le kéne zárni sikeresen. Ha eddig nem szedted őket külön akkor: “Csipkedd magad!” (és szedd össze magad és őket is). Ha megvannak külön, de 10% alatt konvertálod: “Csipkedd magad”. Akard külön látni azokat, akik még nem vásároltak attól, akiről akár még nem is tudod, hogy mit akar / már mondta, hogy nem érdekli. Ők vannak nagyon közel a paradicsomhoz. Ne legyen belőle túl sok, mert nem bírod el. Sales csapatod szétesik, elúsznak a feladatok, minőségi munka elcsoffad.. Pucolj, tervezz, dolgozz fel, zárj le, ünnepelj. Aztán elölről.

  • Vevő. Ő az, akinek a legkönnyebb újra eladni. Ha előfizetést árulsz, akkor ugyebár alapból újra fog vásárolni. El lehet veszteni, de sokkal nehezebb 0-ról újra eladni, mint így. Áruljon mindenki előfizetést? Nem biztos, hogy ez a megoldás…

  • Adatbázis: Ide kerül mindenki, aki a fenti 3-ból kiesik. Lehet rájuk ütemezni következő lépést, de igazából inkább a marketinges dolga, hogy kreatív kampányokkal újraélessze őket. Hagyd meg nekik a gyönyört, te foglalkozz azzal, akiből lesz a kakaó.

 

1_2automatikus_rendszerezes

 

Működj MiniCRM-ről akár már holnap

CRM bevezés igenis lehet napok, maximum hetek kérdése. Felejtsd el az évekig elhúzódó robosztus rendszerek bevezetését.

Kialakított státuszrendszer, előre felvett legfontosabb mezők, elkészített sablonok, beállított űrlapok várnak téged az új értékesítési modulban, így neked az induláshoz már csak csiszolgatni kell rajtuk. Később (vagy bármikor) szerkeszd, változtasd ezeket saját magad, szabd még jobban testre MiniCRM-ed, nem kell hozzá fejlesztő vagy programozó.

Légy hatékony. Ne az adminisztrációval teljen el a napod. Ne információ kutatással teljen el a napod. Ne felesleges körök folyamatos megfutásával teljen el a napod. Tehát, légy hatékony!