Újra elérhető az automata híváslog szinkronizálás
Közzétéve: 2019. 05. 14.
/

Újra szinkronizálhatóak a hívások a MiniCRM-be, hogy lásd melyik kolléga, mikor és mit beszélt egy-egy ügyféllel.
A korábbiakhoz képest azzal a fontos különbséggel, hogy egy külön alkalmazást kell telepíteni hozzá.

Hogyan működik az új app?
- Nincs kapcsolatban a MiniCRM alkalmazással, használhatod nélküle is
- Minden alkalommal szinkronizálja a hívásokat, amikor belépsz
- Beállíthatod a “remember me” funkciót is, így automatikusan 10-20 percenként szinkronizál minden a hívást
Ha a „remember me” funckiót szeretnéd használni, az alábbi beállításokat kell elvégezned hozzá:
- Automatikus indítás engedélyezése
- Háttérben való indítás engedélyezése
- Hívásokhoz való hozzáférés engedélyezése
- Akkumulátorkímélő korlátozás kikapcsolása