Új projektmenedzsment termék
Közzétéve: 2021. 05. 22.
/
Egy átlagos KKV heti 40-60 órát elveszteget az ismétlődő feladatok és az átláthatatlan ügyféladatok miatt. Jól működő rendszerrel egy teljes munkaerő árát megspórolhatod.
Mi az a MiniCRM?
A MiniCRM segíti értékesítőidet, hogy minden beérkező megkeresésből kihozzák a legtöbbet. A rendszer kiosztja a feladatokat és figyelmeztet elvégzésükre, hogy az érdeklődők fizető vásárókká váljanak. Munkatársaidat automatikus utánkövető emailek, célcsoportok és naptár integrációk is segítik a hatékonyabb értékesítésben.
Rendezetlen Excel táblák és emailek helyett a MiniCRM-ben központilag tudod kezelni a potenciális ügyfeleket és teendőket. A rendszerbe épített automatizációkkal, figyelmeztetésekkel pedig gyakorlatilag megszüntetheted a hibalehetőségeket.
Hogyan tovább?
- Regisztrálj a projektmenedzsment webináriumra.
- Próbáld ki saját cégedre (tesztrendszer igénylés).
- Tudj meg többet a projektmenedzsment szoftver funkcióiról.