Friss fejlesztés: már kit tudsz állítani végszámlát több előlegszámlából is (CSAK magyarországi számlázási cím esetén)!
Videón néznéd meg? Itt egy rövid ‘Unboxing VIDEÓ’ a fejlesztésről..
Mi változott?
Akkor is tudsz előlegszámlákkal dolgozni, ha egynél több előlegszámlából kell egy végszámlát generálnod (pl. 3 részletben történő fizetés lezárásánál).
Milyen logikával választja ki a rendszer az érintett előlegszámlákat? Itt a számla, melyre kattintva kiállítod a végszámlát automatikusan kiválasztásra kerül, de megjelennek azok az előlegszámlák is, melyek “azonosak” ezzel. Két előlegszámla akkor azonos, ha:
ugyanannak az ügyfélnek lett kiállítva mindkettő,
elektronikus vagy papír alapú,
azonos nyelven és pénznemben lett kiállítva mindkettő,
belföldi fordított adózású VAGY ÁFA- törvény területi hatályán kívüli VAGY ÁFA mentes VAGY normál számla.
FONTOS: A kiválasztható előlegszámlák között nem jelennek meg: kibocsátandó és sztornó számlák, illetve a már kiállított végszámlával rendelkezők sem. SÚGÓ LEÍRÁS AZ ÚJ VÉGSZÁMLA KIÁLLÍTÁSRÓL
Hol érhető el az új funkció?
A MiniCRM Számlázó termékben: Jobb felső sarok > Fogaskerék ikon > Előfizetés > E-kereskedelmi csomag > ‘Számlázás és készletkezelés’ kiegészítő bekapcsolásával tudod aktiválni.
Javaslatod van a Számlázó termék működéséhez?
Nézd meg a Kívánságlistán, lehet, hogy már felkerült a kérések közé!
Like-old a meglévő kérést, ha szerepel benne a Te igényed! A legtöbb Like-ot kapott kérések közül válogatunk, mikor javítunk a meglévő funkciókon, vagy újat akarunk gyártani Nektek!
Vedd fel új kívánságként, ha nem találod a korábban felvett kérések listájában!
Mi a célod ma?
Növeld vállalkozásod hatékonyságát
Több mint 2000 magyar cég használja már a MiniCRM-et. Fedezd fel, hogyan tudunk segíteni a te cégednek: