„Túl jól ment a cég, ezért majdnem csődbe mentünk.” | Gál Kristóf & a Klikkmarketing story
Közzétéve: 2021. 11. 23.
/
Gál Kristóf, az egyik legnevesebb magyar marketingügynökség, a Klikkmarketing alapítója mára egy közel 200 ügyfelet támogató céget vezet. Most egy nem akármilyen pillanathoz érkeztek: egy jól működő marketing-manufaktúrából lassan vállalattá válnak.
Kristóf több mint 15 éve vezeti a céget, amely először pusztán egy egyszemélyes kisvállalkozás volt, amelynek kezdetben még a neve és a tevékenysége is más volt. Folyamatos kísérletezés és gondolkodás útján jutott el odáig, hogy online marketinggel szeretne foglalkozni, majd Google hirdetések menedzselésével kezdődött meg a ma Klikkmarketingként ismert cég alapjainak letétele.
A kisebb-nagyobb hullámvölgyekkel tarkított időszak alatt a cégben standardizált folyamatokat alakítottak ki, komoly rendszerek kerültek bevezetésre, illetve kialakult a K8 néven emlegetett saját módszertan is. A standardizálás náluk nagyon magas és egységes minőséget jelent: több mint 150 ügyfelük számára mindegy, hogy ki veszi fel a telefont, ki menedzseli a kampányukat vagy ki írja a blogposztjaikat – minden alkalommal biztosak lehetnek abban, hogy megfelelő minőségű munkát fognak kézhez kapni.
2013-ban, az első sales-es kolléga csatlakozásának idején kezdtek el CRM rendszert használni. Akkor első körben a sales folyamatok nyomon követésére vezették be, de ma már nem is tudnának a rendszer nélkül működni. A teljes HR folyamat, az ügyfélmunkák támogatása, sőt, a belső feladatkiosztások is a rendszeren belül működnek.
A leírt víziónak, tűpontos küldetésnek, a standard és nyomon követhető folyamatoknak, illetve Kristóf személyes fejlődésének köszönhetően eljutottak arra a hatalmas lépésre, hogy új cégvezető kezébe kerüljön az operatív irányítás. A pozíciót cégen belülről fogják betölteni, az új vezető személye már megvan. A kinevelése pedig már 2 hónapja tart.
S hogy mi lesz ezután Kristóf feladata? A cég hosszú távú fejlődésére, távlati célokra, perspektívákra fog koncentrálni, illetve szeretne minél több cégvezetőnek segíteni, akik hasonló utat járnak be, amelyen ő is végighaladt.
Kérdések, amelyekre választ kapsz a mai adásból:
- Honnan indult és hova jutott a cég mára?
- Mi az a K8 módszertan? Milyen előnyt jelent egy saját módszertan használata?
- Mi a kulcsa Kristóf és a Klikkmarketing sikerének?
- Hogyan lehet jól fejlődni vállalkozóként?
- Mióta használnak CRM rendszert?
- Mi alapján választott Kristóf szoftvert?
- Milyen folyamatokra használják a CRM-et?
- Miért döntött Kristóf egy új operatív vezető kinevezéséről?
- Mi lesz Kristóf szerepe a jövőben a Klikkmarketing életében?
Ha szeretnél egy igazi sikersztorin keresztül közelebb kerülni a sikeres cégépítés hogyanjához és megtudni, mire érdemes odafigyelni, akkor tanulj és inspirálódj igazi cégépítőkkel!
Hallgasd a Cégépítőket a kedvenc platformodon:
Spotify: kattints ide
SoundCloud: kattints ide
Apple Podcast: kattints ide
Google Podcast: kattints ide
Ne hagyd ki az EXTRA tartalmat sem, ahol olyan tippeket, best-practiceket és ajánlásokat kaphatsz a vendégektől, amik nekik bevált módon segíteni tudtak a sikeres cégépítésben.
Az extra tartalomban Kristóf elmondja, hogy mi a kulcsa a helyes, egészséges és fenntartható pénzügyi menedzsmentnek egyéni és céges szinten. Konkrét stratégiákat, irányelveket és ökölszabályokat fogunk körbejárni, miközben olyan kérdésekre keressük a választ, hogy hogyan érdemes gondolkodni a cég pénzügyi helyzetéről, ha azt szeretnénk, hogy fejlődjön. ?
A Cégépítők podcast felvétele a MiniCRM megbízásából a Brocasterz Stúdióban történik, az adások menedzsmentjét a Brocasterz Podcast Ügynökség csapata végzi.