“500 ügyfelet kockás papíron kezelni lehetetlen…” | Fábián-Seremetyev Márk & az Asesor story
Közzétéve: 2021. 12. 02.
/
Fábián-Seremetyev Márkék az EU csatlakozás hajnalán egy non-profit szervezet színeiben, falunapról falunapra járva ingyenes pályázati tanácsadással segítették a mezőgazdaságban dolgozókat. Ekkor jöttek rá, hogy bizony hiánypótló tevékenységbe kezdtek bele. Hiszen a bonyolult bürokratikus folyamatokban nehéz segítség nélkül eligazodni. Az üzleti lehetőség felismerése után jött létre az Asesor, és egy pár év alatt váltak egy milliárdos pályázatokat kezelő, jól működő, sikeres céggé.
Márk arról is mesélt, hogy először egy kockás füzetben kezdték el vezetni az ügyfeleik elérhetőségét és a projektjeikkel kapcsolatos teendőiket. 50 projektig tudták ezt a módszert alkalmazni: rengeteg napi munkát jelentett számukra, hogy minden nap az összes ügyfélteendőt át kellett futniuk. Ez nem csak lassú módszernek bizonyult, de rengeteg hibalehetőséget is rejtett magában. Ráadásul a határidők, a kollégák automatikus figyelmeztetésének hiánya, a folyamatok és a feladatok ilyen jellegű menedzsmentje sem elégítette ki egy dinamikusan fejlődő cég mindennapi igényeit.
Egy szó mint száz, hamar rádöbbentek, hogy ez messze nem a legmegfelelőbb módja az adminisztrációnak, és ezzel lassan el is indultak a digitális megoldások útján.
Ma a cég összes folyamatát és adatait egy CRM rendszerben kezelik: az értékesítés, a projektmenedzsment, a pénzügy, a belső feladatkiosztás és a számlázás is immáron gördülékenyen megy. Ebből a podcast adásból az is kiderül, hogy ez pontosan milyen hatást gyakorolt a napi operatív feladatokra és ezáltal a teljes cégre. Mindezt egy olyan cégnél, ami kvázi projektmenedzsmentből él és határidők betartásával foglalkozik.
Kérdések, amelyekre választ kapsz a mai adásból:
- Milyen fázisokon keresztül fejlődött az Asesor és hol tart most?
- Mi az, amit egy projektmenedzsmentet komplexen folytató, azt csúcsra járató cég tanítani tud a cégépítésről?
- Hogy néz ki a pályázati tanácsadások piaca?
- Mit jelent ma egy cég számára egy pályázat? Miért fontos a pályázatokkal mélyebben foglalkozni? Milyenek a jó pályázatok?
- Miben más az Asesor mint a többi pályázatíró cég? Hogy néz ki náluk a projektmenedzsment folyamat?
- Milyen pluszt tud adni egy CRM rendszer egy pályázatíró cégnek?
- Milyen jövőre készülnek fel, az átalakuló pályázati rendszerek tükrében?
- Mint Asesor, hova szeretnének eljutni a jövőben? Mi a cél?
Ha szeretnél egy igazi sikersztorin keresztül közelebb kerülni a sikeres cégépítés hogyanjához és megtudni, mire érdemes odafigyelni, akkor tanulj és inspirálódj igazi cégépítőkkel!
Hallgasd a Cégépítőket a kedvenc platformodon:
Spotify: kattints ide
SoundCloud: kattints ide
Apple Podcast: kattints ide
Google Podcast: kattints ide
Ne hagyd ki az EXTRA tartalmat sem, ahol olyan tippeket, best-practiceket és ajánlásokat kaphatsz a vendégektől, amik nekik bevált módon segíteni tudtak a sikeres cégépítésben.
Az extra tartalomban Márk arról fog mesélni, hogy milyen az élet egy olyan cég vezetőjeként, ahol hektikus, ingadozó bevételekkel lehet számolni, hiszen a pályázatírás egy ilyen műfaj, így ők mély tapasztalattal rendelkeznek a témában. Ebből adódik az előrejelzés fontossága és sajátosságai is a cége életében, amelynek rejtelmeibe szintén bepillantást ad nekünk. ?
A Cégépítők podcast felvétele a MiniCRM megbízásából a Brocasterz Stúdióban történik, az adások menedzsmentjét a Brocasterz Podcast Ügynökség csapata végzi.