ÚJ: Számla szerkesztés a MiniCRM mobil alkalmazásban
Közzétéve: 2022. 12. 05.
/
Kinek hasznos a MiniCRM mobil alkalmazás új funkciója?
- Sokszor intézed a számlázást terepen, irodán kívül. Nincs időd minden apróságért kinyitni a laptopot.
- Gyakran kell igazítani egy már kiállított számlán (ajánlaton, díjbekérőn, szállítólevélen, teljesítési igazoláson,..), vagy pl. egy ajánlat alapján számlát vagy teljesítési igazolást kiállítani GÉPELÉS NÉLKÜL, minden tétel másolásával.
- Irodai kolléga intézi ugyan az ajánlatokat, de gyakran kell a kiadott dokumentumokon igazítani apróbb-nagyobb dolgokat.
Mi változott a mobil applikációban?
- Az eddig csak asztali gépen elérhető funkciók most már a MiniCRM mobil alkalmazásban is elérhetőek (tételek szerkesztése, új dokumentum régebbi alapján, stb..).
- Előre beállíthatsz mobil email sablonokat. Azaz külön meg tudod adni, milyen email sablonok segítenek Neked legjobban, mikor terepről dolgozol. Ezeket aztán mobil alkalmazásból is ki tudod küldeni.
- Az új funkció nem csak a számlázó termékben elérhető: ugyanígy használhatod a mobil alkalmazást ajánlat, díjbekérő, munkalap, szállítólevél, teljesítési igazolás szerkesztésére.
Hol érhetőek el az új funkciók a mobil alkalmazásban?
- Nézd meg a Kívánságlistán, lehet, hogy már felkerült a kérések közé!
- Ha már szerepel a kérésed, Like-old és írd hozzá a Te kérésedet, problémádat! A legtöbb Like-ot kapott kérések közül válogatnak a termékfejlesztésért felelő kollégáink, mikor javítunk a meglévő funkciókon, vagy újat akarunk gyártani Nektek!
- Vedd fel új kívánságként, ha nem találod a korábban felvett kérések listájában!