ÚJ: Naptárszinkronizálás az időpontfoglalóban!
Közzétéve: 2022. 12. 09.
/
Naptárszinkronizálás az időpontfoglalóban, és még néhány hasznos fejlesztés
Új funkció került kialakításra a rendszerben! Mostantól lehetséges a naptárszinkronizálás az időpontfoglalóban: összekötheted a MiniCRM-es időpontfoglalódat egy tetszőleges Google naptárral, így a szabad időpontok kiadásánál a MiniCRM az egyéb elfoglaltságaidat is figyelembe fogja venni. Új fejlesztésünknek köszönhetően teendősablonokat is beállíthatsz, és a mobilodon is nyomon követheted a foglalások beérkezését mostantól.
Élőben néznéd meg az új lehetőségeket a MiniCRM időpontfoglalóban? Katt ide a videóhoz!Kinek hasznos a naptárszinkronizálás az időpontfoglalóban?
Vannak a MiniCRM-ben vezetett teendőiden kívül más feladataid is? Naná, hogy vannak! Mostantól ezeket is figyelembe veszi az időpontfoglaló, egy nagyon egyszerű összekötés után.
Tehát, ha kínálsz bármilyen időpontot az ügyfeleid, partnereid vagy kollégáid számára, az időpontfoglalóval biztosan te is fogsz tudni időt spórolni!
Néhány konkrét ötlet a gyakorlati használatra:
- kimennétek ügyfélhez tárgyalni / beszerelni / szervízelni / bejárni? Küldj nekik időpontfoglalót az ügyfélért felelős kolléga naptárával összekapcsolva!
- tanácsadással, oktatással, konzultációkkal vagy tréningekkel foglalkoztok? Küldj az ügyfelednek a regisztráció után visszaigazoló emailben időpontfoglalót a gördülékeny szervezés érdekében! (Amúgy ez baromi profi érzést kelt az ügyfélben is!)
Hol érhető el a naptárszinkronizálás az időpontfoglalóban?
Hol érhető el a teendősablonok hozzáadása az időpontfoglalóhoz?
Mostantól a megszokott módon elkészített teendősablonodat is hozzáadhatod az időpontfoglalódhoz! Ennek köszönhetően amikor jön egy új foglalás, az adatlapon ez a konkrét teendősablon segíti a foglalás hatékony és sztenderdizált kezelését a cégnél.
Milyen előnyei vannak ennek?
- minden kolléga tudni fogja, mik a pontos lépések egy új foglalás beérkezése után
- minőségbiztosítási célból szuper ötlet egységesíteni a folyamatokat, mely folyamat során nagyon jól jön a teendők sablonizálása –> így minden ügyfél ugyanabban az élményben részesül
- szabadságolások időszakában kevesebb segítséggel tudják végezni a kollégák egymás munkáját
Hol kapcsolhatom be az értesítéseket az új időpontfoglalásról?
Jelentkezz be a saját rendszeredbe, és próbáld ki az új funkciókat az időpontfoglalóban: www.minicrm.hu
- Nézd meg a Kívánságlistán, lehet, hogy már felkerült a kérések közé!
- Like-old a meglévő kérést, ha szerepel benne a Te igényed! A legtöbb Like-ot kapott kérések közül válogatunk, mikor javítunk a meglévő funkciókon, vagy újat akarunk gyártani Nektek!
- Vedd fel új kívánságként, ha nem találod a korábban felvett kérések listájában!