A fenntartható versenyelőnyhöz gyorsabban kell fejlődnünk, mint a konkurencia – Zajdó Csaba
Közzétéve: 2023. 02. 15.
/
„Az intenzív önfeljesztésnek vagyok a híve” – vallja Zajdó Csaba, a Cégépítők Podcast aktuális vendége, aki számos céget sikerre vitt az elmúlt 16 év során. A nevéhez fűződik a WebshopExperts, OptiMonk, Conversific, Innonic és a Shoprenter is, ami több mint 6000 magyar webáruház motorja. Csaba szerint nem kell világmegváltó ötlet a növekedéshez, egy szolgáltató cég működtetése tökéletes tanulóterep. A titok, hogy soha nem szabad passzívan szemlélni a problémákat, hanem keresni kell valakit, aki ahhoz a területhez jobban ért és tőle tanulni.
„Az egyetlen hosszú távon fenntartható versenyelőny az az, ha gyorsabban fejlődünk, mint a konkurencia” – vélekedik Zajdó Csaba, aki nem félt a paradigmaváltástól, és stabilan működő üzleti modelleken is mert változtatni a fenntarthatóság és a növekedés érdekében. A nyitottság mellett fontos az elengedés is. Általában azoknak a cégvezetőknek megy nehezebben átadni a stafétát, akiknek nincs helyette pótlék. Ezért jó, ha az egyik értékteremtő projekt mellett van másik, izgalmas, kihívásokat tartogató feladat is.
„A magyar startupok szinte egyike sem a termékfejlesztésen bukik el” – hiszen több ezer jó fejlesztőnk van, akik nemzetközi színvonalat képviselnek. Amiben a magyarok gyengébbek az a sales és a marketing, ezért tudják nehezen eladni az egyébként jó termékeiket a világpiacon. Ezt a területet érdemes fejleszteni a hazai KKV szektornak is.
Az adást hallgatva olyan kérdésekre kaphatsz választ, mint:
- Hogyan indult Zajdó Csaba karrierje, és miért pont a webshopokkal kezdett el foglalkozni?
- Milyen tanulságok születtek abból, hogy 4 év alatt jutottak el a nulláról a 100 milliós árbevételig?
- Milyen elvek mentén történtek a modellváltások a Csaba által vezetett cégekben?
- Milyen új irányt vesz a Shoprenter, amivel a nemzetközi piacokat célozza a jövőben?
- Hogyan érdemes átlépni a cégvezető pozícióból ügyvezetővé, úgy hogy végül a vezető ne legyen a saját cége korlátja?
- Mi az, amiben a magyarok különösen erősek és milyen területeken lehetne még fejlődni?
- Hogyan alakulnak át az elmúlt években a szoftverfejlesztői cégek a megváltozott fogyasztói igények mentén?
A Cégépítők podcast legfrissebb epizódjából kiderül, hogyan lehet a semmiből sikeres cégbirodalmakat építeni. Talán nem árulunk el nagy titkot, hogy a tanulás, a folyamatos fejlődés és az innovatív gondolkodás a siker egyik kulcsa. Honnan érdemes tanulni? Mikor jön el a paradigmaváltás ideje? Mennyi kockázatot érdemes vállalni a különböző szakaszokban? Tarts velünk és mindezekre választ kaphatsz az adás során!
Hallgasd a Cégépítőket a kedvenc platformodon:
Spotify: kattints ide
Apple Podcast: kattints ide
SoundCloud: kattints ide
Google Podcast: kattints ide
Youtube: kattints ide
A Te cégednél is akadnak olyan kihívások, amikre megoldásokat keresel?
Nézd meg az EXTRA tartalmakat!
Jól teljesítő marketing
- Videó: Melyik marketing csatornába érdemes fektetni?
- Webinárium-felvétel: Marketing interjú különkiadás
Projektkezelés felsőfokon
- Videó: Ezt újra meg kell csinálni jövő hónapban is? | Ismétlődő projektek kezelése
- Videó: Teendők kezelése és delegálása
- E-könyv: Átfogó ellenőrzőlista projektek kivitelezéséhez
Munkatársak nyomon követése
- E-könyv: Dolgozók munkájának nyomon követése CRM-mel
- Videó: Új munkatárs tevékenységének követése
- Videó: Hogyan irányítom a cégem? Az új napi rutin a gyakorlatban
CSAK MINICRM FELHASZNÁLÓKNAK*:
- Mini Akadémia: Minőségi érdeklődők generálása marketing tevékenységgel
- Mini Akadémia: A projektmenedzsment termék használata
*A MiniCRM-es belépési adataidat megadva tudsz bejelentkezni az Akadémia felületére.
A Cégépítők podcast felvétele a MiniCRM megbízásából a Brocasterz Stúdióban történik, az adások menedzsmentjét a Brocasterz Podcast Ügynökség csapata végzi.