A fenntartható versenyelőnyhöz gyorsabban kell fejlődnünk, mint a konkurencia – Zajdó Csaba

Zajdó Csaba Cégépítők

„Az intenzív önfeljesztésnek vagyok a híve” – vallja Zajdó Csaba, a Cégépítők Podcast aktuális vendége, aki számos céget sikerre vitt az elmúlt 16 év során. A nevéhez fűződik a WebshopExperts, OptiMonk, Conversific, Innonic és a Shoprenter is, ami több mint 6000 magyar webáruház motorja. Csaba szerint nem kell világmegváltó ötlet a növekedéshez, egy szolgáltató cég működtetése tökéletes tanulóterep. A titok, hogy soha nem szabad passzívan szemlélni a problémákat, hanem keresni kell valakit, aki ahhoz a területhez jobban ért és tőle tanulni.

„Az egyetlen hosszú távon fenntartható versenyelőny az az, ha gyorsabban fejlődünk, mint a konkurencia” – vélekedik Zajdó Csaba, aki nem félt a paradigmaváltástól, és stabilan működő üzleti modelleken is mert változtatni a fenntarthatóság és a növekedés érdekében. A nyitottság mellett fontos az elengedés is. Általában azoknak a cégvezetőknek megy nehezebben átadni a stafétát, akiknek nincs helyette pótlék. Ezért jó, ha az egyik értékteremtő projekt mellett van másik, izgalmas, kihívásokat tartogató feladat is.

„A magyar startupok szinte egyike sem a termékfejlesztésen bukik el” – hiszen több ezer jó fejlesztőnk van, akik nemzetközi színvonalat képviselnek. Amiben a magyarok gyengébbek az a sales és a marketing, ezért tudják nehezen eladni az egyébként jó termékeiket a világpiacon. Ezt a területet érdemes fejleszteni a hazai KKV szektornak is.

Az adást hallgatva olyan kérdésekre kaphatsz választ, mint:

  • Hogyan indult Zajdó Csaba karrierje, és miért pont a webshopokkal kezdett el foglalkozni?
  • Milyen tanulságok születtek abból, hogy 4 év alatt jutottak el a nulláról a 100 milliós árbevételig?
  • Milyen elvek mentén történtek a modellváltások a Csaba által vezetett cégekben?
  • Milyen új irányt vesz a Shoprenter, amivel a nemzetközi piacokat célozza a jövőben?
  • Hogyan érdemes átlépni a cégvezető pozícióból ügyvezetővé, úgy hogy végül a vezető ne legyen a saját cége korlátja?
  • Mi az, amiben a magyarok különösen erősek és milyen területeken lehetne még fejlődni?
  • Hogyan alakulnak át az elmúlt években a szoftverfejlesztői cégek a megváltozott fogyasztói igények mentén?

A Cégépítők podcast legfrissebb epizódjából kiderül, hogyan lehet a semmiből sikeres cégbirodalmakat építeni. Talán nem árulunk el nagy titkot, hogy a tanulás, a folyamatos fejlődés és az innovatív gondolkodás a siker egyik kulcsa. Honnan érdemes tanulni? Mikor jön el a paradigmaváltás ideje? Mennyi kockázatot érdemes vállalni a különböző szakaszokban? Tarts velünk és mindezekre választ kaphatsz az adás során!

Hallgasd a Cégépítőket a kedvenc platformodon:

Spotify: kattints ide
Apple Podcast: kattints ide
SoundCloud: kattints ide
Google Podcast: kattints ide
Youtube: kattints ide

A Te cégednél is akadnak olyan kihívások, amikre megoldásokat keresel?

Nézd meg az EXTRA tartalmakat!

Jól teljesítő marketing

Projektkezelés felsőfokon

Munkatársak nyomon követése

CSAK MINICRM FELHASZNÁLÓKNAK*:

*A MiniCRM-es belépési adataidat megadva tudsz bejelentkezni az Akadémia felületére.

A Cégépítők podcast felvétele a MiniCRM megbízásából a Brocasterz Stúdióban történik, az adások menedzsmentjét a Brocasterz Podcast Ügynökség csapata végzi.