Így támogatja a MiniCRM az asztalos cégedet
Közzétéve: 2023. 08. 03.
/
Asztalosként, bútorkészítőként számos kihívás nehezítheti az életedet. Most abba bele se megyünk, hogy drágább lett az alapanyag, megnőttek az üzemanyagköltségeid és alig találsz megfelelő munkaerőt. Inkább fókuszáljunk azokra a nehézségekre, amiken módodban áll változtatni.
Ilyen például az ügyfélszerzés, a feladatkezelés, az információáramlás vagy éppen az időrabló adminisztráció. Ez azonban igencsak sokfelé terület, és számos megoldandó probléma. Mi lenne, ha egyetlen szoftver segítene rendet vágni az összesben?
Mi is a CRM és mire való?
Ha a szótári definíciót nézzük, akkor a CRM egy ügyfélkapcsolat-kezelő rendszer, szoftver. A kezdeti, évtizedekkel ezelőtti CRM-ekre ez teljes mértékben igaz is volt, hiszen kizárólag arra lehetett őket használni, hogy egy helyen tároljuk és kezeljük az összes ügyfél minden adatát. Azóta azonban sok víz lefolyt a Dunán (és sok fejlesztő izzadt a monitor mögött), így ennél ma már sokkal-sokkal többre képesek a CRM-rendszerek.
Képesek például arra, hogy teljes értékű feladatkezelőként funkcionáljanak. Ha ismered a Trello alkalmazást, akkor lehet elképzelésed a működéséről. Ha nem, akkor képzelj magad elé egy online felületet, ahol virtuális cetliken látod, hogy mikor milyen teendőd van. Csakhogy ezekhez a cetlikhez felelőst és határidőt rendelhetsz, feltölthetsz hozzájuk fájlokat, kommentet írhatsz hozzájuk, és behívhatsz rájuk más kollégákat.
A CRM-ek ezen kívül támogatják a HR-t, az értékesítést, a számlázást – és lényegében bármit, hiszen tengernyi lehetőség áll a rendelkezésünkre. Mielőtt a kis X-re kattintanál a böngésződben, mondván, hogy ez őrületesen bonyolult lehet, hadd nyugtassunk meg! A CRM-szoftvereket a saját céged igényei szerint állíthatod össze. Csak annyi és csak olyan funkció kerül bele, amire valóban szükséged van.
5 ok, amiért érdemes bútorkészítőként CRM-et használnod
Hogy több ügyfeled legyen
Kezdjük azzal, hogy miként lesz több ügyfeled, ha a CRM-rendszer mellett döntesz. Nos, úgy, hogy a szoftverrel fel tudod pörgetni az értékesítésedet. Az értékesítőid – vagy te magad – felelőssel, határidővel ellátott feladatkártyákat kapnak a teendőikről, így még véletlenül sem fordulhat elő, hogy egy-egy érdeklődőről elfeledkeztek. További segítség, hogy automatikus riportokon keresztül tekintheted át, hogyan teljesít az értékesítésed.
Hogy minden ügyfél minden adatával tisztában legyél
Kellemetlen: felhív egy ügyfél, és megkérdezi, hogyan álltok az új konyhájával. Neked viszont kapásból fogalmad sincs, hogy kivel beszélsz, és miben állapodtatok meg. A CRM-szoftvered segít: csak megnyitod az ügyfél adatlapját (akár mobilról is), és azonnal látod, hogy hol tartotok a folyamatban, milyen e-mailváltás történt, és mik az elvárásai. Ezzel bizony jelentősen növelheted az ügyfélelégedettséget!
Hogy átlásd a cég összes munkatársának a feladatait
Ez nem kémkedést jelent és nem is kontrollmániás főnökösködést! Egyszerűen arról van szó, hogy tudnod kell, hogy állnak a projektek, miként halad a munka. De ha ehhez mindig e-mailt kell írni, telefonálni vagy személyesen érdeklődni, akkor a munkaidőd nagy része ezzel megy el. Inkább használj CRM-et, és lásd át mindenki feladatait egy online felületen – és avatkozz be, ha valami nem a tervek szerint halad.
Hogy zökkenőmentesebb legyen az információáramlás
Tegyük fel, hogy a helyszínen az egyik kollégád felvette a méreteket, az igényeket és megállapodott egy határidőben az ügyféllel. Szépen fel is írta egy kockás füzetbe, amit aztán sajnos elhagyott. Vagy csak megjegyezte az adatokat – csak éppen rosszul. A CRM-rendszerrel mindez sokkal egyszerűbb: a helyszínen a szoftverbe rögzítheted az adatokat (vagy feltölthetsz egy fotót), és az onnantól kezdve atombiztosan ott marad – plusz minden kolléga bármikor megnézheti.
Hogy kevesebb időd menjen el „papírmunkával”
„Köszönjük az érdeklődést, hamarosan keresni fogjuk / Mellékelten küldjük a számlát / Kérjük, írja meg, mikor lenne Önnek alkalmas a helyszíni felmérés” – csak néhány példa olyan e-mailekre, amik százával röppennek ki minden hónapban. Kézzel megírogatni az összeset rengeteg munkaórát visz el. A CRM-mel erre azonban nincs szükség, mert a szoftver képes automatikusan kiküldeni az előre megírt sablonleveleket – és ezzel még csak egy kis szeletét említettük az automatizmusban rejlő lehetőségeknek.
Dönts magyar CRM mellett!
Most, hogy kiderült, mennyi mindenben támogatja a CRM az asztalos, bútorkészítő cégedet, idei kiválasztani a piacon elérhető szoftverek közül az ideálisat – vagyis a MiniCRM-et. Hogy miért gondoljuk, hogy a mi CRM-ünkkel jársz a legjobban. Azért, mert…
…magyar fejlesztésű, magyar nyelvű szoftver, amihez persze a támogatást, segítséget is az anyanyelveden veheted igénybe (a MiniCRM amúgy elérhető angolul, sőt románul is).
… kifejezetten a kis- és középvállalkozások igényeihez igazítva alkottuk meg tizennégy éve – és fejlesztjük azóta is a magyar vállalkozások visszajelzései és elvárásai alapján.
…a MiniCRM a felhőben van – nem kell semmit telepítened, a böngésződből bárhonnan, bármikor eléred. És van egy remek mobilos appunk is hozzá.
…egyedi árajánlatot kapsz, aminél figyelembe vesszük az igényeidet és a választott funkciókat.
…már most is számtalan hazai asztalos, bútorkészítő használja a MiniCRM-et, összesen pedig több mint 2000 magyar kkv tette már le a voksát a szoftverünk mellett.
…nem kell azonnal döntened. Próbáld ki az ingyenes tesztverziót, és győződj meg a saját szemeddel a MiniCRM képességeiről.