Miért nem hasonlít a MiniCRM egyetlen nemzetközi CRM-rendszerhez sem?
Közzétéve: 2024. 01. 25.
/
Mert tény, hogy nem hasonlít. Ha láttad valamelyik felkapott, világszinten is mérvadó ügyfélkapcsolat-kezelőt, akkor biztos feltűnt, hogy a felépítésük és a működési logikájuk teljesen más, mint a MiniCRM-é. Ez persze egyáltalán nem véletlen.
Ha csak egy mondatban kéne meghatározni, hogy miben más a MiniCRM, akkor azt mondanánk: A mi rendszerünkben az ügyfél körül forog a világ. Ő van a középpontban, és persze az, ami vele történik. Minden további eltérés lényegében ebből fakad. Lássuk tehát, hogy miben más a MiniCRM, mint más hasonló szoftverek.
Nem csak egy szoftver
A MiniCRM-mel nemcsak egy programot kapsz, hanem egy komplex cégvezetői, menedzseri módszertant. Olyanokat, amiket mi magunk is használunk, és amit már több száz magyar vállalkozás vett át tőlünk. Tapasztalatból mondjuk tehát, hogy ezek a módszerek működnek, és elengedhetetlenek ahhoz, hogy a céged fejlődni tudjon. Önmagában ezt egyetlen program sem képes megadni.
Ellentétben a legtöbb CRM-fejlesztő céggel, mi nem engedjük el a kezed abban a pillanatban, ahogy megérkezett a befizetésed. Sőt, ott kezdődik számunkra az igazi munka. Átfogó CRM-es és cégvezetői tréningeket tartunk, ahol részletekbe menően megismerheted a MiniCRM-ben rejlő lehetőségeket és azokat a módszertanokat, amivel a maximumot hozhatod ki magadból, a kollégákból és az eszközeidből.
Verhetetlen bevezetési támogatás
Az előző ponthoz szorosan kapcsolódik a MiniCRM teljes körű bevezetési támogatása. Magyar nyelven, hazai szakértőkkel, az itthoni vállalkozók igényei szerint összeállított kezdőcsomagot egyetlen nemzetközi CRM-rendszer sem kínálhat. Nálunk viszont dedikált tanácsadót kapsz, akivel közösen átnézhetitek a céged jelenlegi működését, és ez alapján állíthatjátok össze a számotokra ideális MiniCRM-et. Részletes bemutató kapsz a rendszer működéséről, majd közösen a gyakorlatban is elsajátíthatod a szoftver használatát.
Nem kell tehát egy külön embert felvenned a céghez, aki ért a CRM-hez. Tanácsadóink olyan átfogó tudást adnak át, amivel te magad végezheted majd el a későbbiekben is a legtöbb beállítást. Ezt a tudást pedig gond nélkül megoszthatod majd a kollégákkal is – amiben a Mini Akadémia is a segítségedre lesz. Ennek is köszönhető, hogy a MiniCRM sokkal gyorsabban bevezethető és hatékonyan használható, mint a nemzetközi CRM-szoftverek.
Egyszerű és logikus
Lehet, hogy most sokan felszisszentek, de igen: a MiniCRM egyszerűbb és logikusabb, mint a legtöbb konkurens. Tény, hogy más logikával épül fel – ugyebár az ügyfél a világ közepe -, de ha ezt egyszer megismerted és megértetted, akkor a MiniCRM már igazi kezesbárány, ami a használhatóságot illeti. A megismerésével pedig nem lesz gondod, mert 1) ingyen kipróbálhatod és kedvedre kattintgathatsz benne és 2) a bevezetés során elmagyarázzuk, hogy mi miért van.
A nemzetközi piacra készült CRM-rendszerekre az a jellemző, hogy egy alaprendszert kapsz az előfizetéseddel. Ha ezt szeretnéd a céged igényei szerint testre szabni, akkor bizony újra és újra elő kell venned a pénztárcádat. A MiniCRM-nél viszont egy eleve rádszabott rendszerrel indulsz, ami tud mindent, amire szükséged van.
Lehetőségek korlátok nélkül
A CRM ügyfélkapcsolat-kezelést jelent (customer relationship management). Az ügyfélkapcsolat alfája és ómegája pedig az értékesítés – legalábbis így gondolkodnak a legtöbb CRM-es cégnél. Ezért aztán az ő rendszereik kifejezetten értékesítéstámogatásra vannak kitalálva és optimalizálva. Csakhogy az ügyfélkapcsolat egyáltalán nem csupán értékesítést jelent! Ide tartozik a rendezvényszervezés, a teljes ügyfélkommunikáció vagy éppen a számlázás. A MiniCRM ezt mind támogatja és kezeli (persze az értékesítést is), sőt még a cég belső ügyeit is a HR-től a feladat – és projektkezelésig.
A CRM-rendszerek többségében amúgy is erőteljes korlátozásokba fogsz ütközni. Megszabják, hogy mekkora lehet maximum az adatbázisod, hány e-mailt küldhetsz ki a rendszerből egy hónapban vagy éppen hány automatizmust állíthatsz be. A MiniCRM-nél ilyenekkel nem igen kell számolnod. Az adatbázisod korlátlan lehet, bármennyi automatizmust létrehozhatsz, az e-mailek terén pedig havi 100.000 a limit – még senki nem panaszkodott, hogy ez utóbbi kevés lenne.
Észszerű, áttekinthető árazás
A CRM-rendszerek árában hatalmas a szórás, és így nehéz is megmondani, hogy egyes szoftverek pontosan mennyibe kerülnek. Az viszont teljesen biztos, hogy a MiniCRM-nél csak azért fizetsz, amire szükséged van. Csakis olyan funkció kerül a rendszeredbe, amire tényleg szükséged van, és ezek alapján kalkulálunk számodra egyedi havi vagy éves díjat. Ez így kiszámítható és áttekinthető, míg más fejlesztőknél az a bevett szokás, hogy egy csábítóan hangzó beugró árat kommunikálnak, amit csak extra díjak ellenében leszel képes bővíteni.
Integrációs lehetőségek
Excel, Outlook, Google Naptár, Facebook, WooCommerce, Shoprenter – csak néhány példa azok közül az integrációs lehetőségek közül, amiket a MiniCRM kínál. Ok, erre a konkurencia is képes sok esetben. Nálunk viszont arra is lehetőséged van, hogy teljesen egyedi összeköttetéseket alakíts ki. Ha például a cégednek már van egy bejáratott ERP-szoftvere, azt is összehangolhatod a MiniCRM-mel, hogy az adatok átkerüljenek egyik helyről a másikra. Hogy ez minél egyszerűbb legyen, magyar fejlesztőink segítségét kérheted.
Magyar termék, magyar támogatással
Ennek előnyeit aligha kell ecsetelni: míg legtöbb CRM-et a nemzetközi piacra szánják, amiben hazánk csak egy kicsike szelet, addig a MiniCRM kifejezetten a magyar vállalkozások számára készül. Magyar nyelvű a felület (de igény esetén románul vagy angolul is elérhető), magyar nyelvű a bevezetési támogatás, és magyar nyelvű segítséget kérhetsz az ügyfélszolgálatunkon. Utóbbi a magyar időszámítás szerint dolgozik, azaz nem fordulhat elő, hogy délután kettőkör senki nem veszi fel a telefont, mert az ügyfélszolgálaton épp hajnali három óra van.
Iparágakra szabott rendszer
Mivel több ezer magyar kkv-val kerültünk már kapcsolatba az elmúlt évtizedben, pontosan látjuk, hogy milyen megoldásokat várnak egy CRM-szoftvertől. Ezek alapján pedig létrehoztunk olyan, egyes iparágakra szabott MiniCRM-et, ami azonnal bevezethető a te cégednél is, és lefedi a működésed minden egyes elemét. Jelenleg könyvelőknek, ingatlanirodáknak, bútorkészítőknek, pályázatíróknak, klímás cégeknek és napelemmel foglalkozó vállalkozásoknak kínálunk „dobozos”, vagyis előre összerakott CRM-megoldást. Ilyet egészen biztosan nem találsz sehol máshol!
Közösséget kínálunk
A neves, amerikai CRM-cégektől kapsz egy szoftvert, és itt vége a történetnek. A MiniCRM-mel egy vállalkozói közösség tagja lehetsz. Webinárokat és tréningeket tartunk, ahol megismerkedhetsz a rendszerrel. Meghallgathatod a Cégépítők Podcastben, hogy más vállalkozók miként használják a MiniCRM-et és milyen praktikákat vetnek be a siker érdekében. Vagy részt vehetsz Egerszegi Krisztián valamelyik ingyenes workshopján, ahol cégépítésről és értékesítésről tanulhatsz.
Most már nincs más hátra, mint hogy a saját szemeddel győződj meg róla, hogy mennyire más a MiniCRM, mint más ügyfélkapcsolat-kezelők. Ehhez indíts egy díjmentes tesztrendszert, és ismerkedj meg a megoldásainkkal!