Cégépítők - Csereklei Zoltán - pelenka.hu

Luxusautó árát fizette a domainért – megérte? A 7 milliárdos pelenka.hu alapítója: Csereklei Zoltán

Csereklei Zoltán vállalkozói életútja kiváló példája annak, miként lehet a korai kudarcokból tanulva, tudatos stratégiai gondolkodással és bátor, néha szokatlannak tűnő döntésekkel sikeres céget építeni.…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Milliárdos cégépítők kulisszatitkai: Hogyan skálázódj válságban is?

A Marketing Fesztivál milliárdos cégépítő klubjának beszélgetését hallhatod ebben az epizódban. A vendégek: Krajnyák Tamás (LaptopHardware.hu), Semsei Rudolf (Budapest Party Service, VakVarjú), és Fazekas Bálint (Euronics). A beszélgetés során a növekedés,…

Tovább olvasom

„Az életedet építed vagy a cégedet?” – Hogyan csináld jól – Egerszegi Krisztián, Cégépítő

Cégépítők - Egerszegi Krisztián - Marketing Fesztivál

A Marketing Fesztivál színpadán Egerszegi Krisztián meséli el, hogyan fejlesztette a MiniCRM-et egy 54 milliós árbevételű startupból egy több mint 2 milliárd forintos forgalmú vállalkozássá, amely ma már 100 fős…

Tovább olvasom

Hogyan tudod zökkenőmentesen bevezetni a MiniCRM-et?

CRM bevezetés

A CRM-bevezetése nagy változásokat hoz a cégedben. Méghozzá pozitív változásokat rövid és hosszú távon egyaránt. Egy CRM-rendszer azonban nem kulcsra kész módon működik. Nem azért, mert maga a szoftver annyira…

Tovább olvasom

Mi motivál még, ha már eladtam a cégem? – Csereklyei Bálint és az iLogistic története

Csereklyei Bálint - iLogistic

Csereklyei Bálint története finoman szólva is elképesztő! Karrierjét értékesítőként kezdte, miután kilépett ebből a pozícióból rövid időn belül visszahívták a céghez, hogy legyen az ügyvezetője, ezután pedig ebben a vállalkozásban…

Tovább olvasom

Így veszítesz ügyfeleket az információhiány miatt

Információkezelés

E-mail címek, telefonszámok, ügyfélstátuszok, előzmények, dokumentumok, számlák, panaszok, kimutatások. Ezek – és még kismillió másik – mind olyan információk, amik csak gyűlnek és gyűlnek a cégednél, és amikre feltétlenül szükséged…

Tovább olvasom

Én a legnagyobb csatát önmagammal vívtam – Prohászka Andrea, a TUTTI Kft. generációváltója

Prohászka Andrea, TUTTI Kft.

Sok sikeres családi vállalkozás van Magyarországon, de talán a TUTTI Élelmiszeripari Kft. kiemelkedő közülük, ami elsősorban egy B2B gyártócég. Mostanra egy 8,5 milliárdos árbevételű cég lett több lábbal, szolgáltatással és…

Tovább olvasom
1 2 3 84