
Milliárdos cégépítők kulisszatitkai: Hogyan skálázódj válságban is?
Közzétéve: 2025. 02. 19.
/
A Marketing Fesztivál milliárdos cégépítő klubjának beszélgetését hallhatod ebben az epizódban. A vendégek: Krajnyák Tamás (LaptopHardware.hu), Semsei Rudolf (Budapest Party Service, VakVarjú), és Fazekas Bálint (Euronics).…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Ha jól működik a céged, akkor bármilyen ajánlatra nemet tudsz mondani – Barazsy Ákos & Wolf Gábor
Közzétéve: 2023. 06. 14.
/

„Sok válságon vagyunk túl, de mindig kijöttünk belőle” – osztotta meg tapasztalatait Barazsy Ákos és Wolf Gábor a Cégépítők podcast rendhagyó adásában. Mindketten kiemelkedő sikereket értek el a szakmájukban. S…
Az ember tervez, az isten végez – tartja az ősrégi mondás. A cégünk sikerét és jövőjét azonban mégsem érdemes az égiek kezébe helyezni. Sokkal jobban járunk, ha az ember tervez…
„A bizalom olyan, mint a befektetés. Vezetőként oda kell adni és hagyni kell a munkavállalókat hibázni is, mert akkor tud kialakulni bennük a tulajdonosi szemlélet” – osztotta meg velünk Zolnay…
Remek árak, gyors szállítás, megbízható szakemberek. Olyan előnyök ezek, melyeket unos-untalan olvashatunk kismillió cég ajánlatában. Az ügyfelek nem veszik komolyan őket, nem is hisznek ezeknek a szavaknak, hiszen tudják, hogy…
Nincs olyan, hogy bukás, csak folyamatban lévő siker – Szekeres Viktor – a Gloster story
Közzétéve: 2023. 05. 17.
/

„Nagyon megváltoztak a tőzsdére lépési körülmények 2020 óta. Mi egy olyan időszakban csatlakoztunk, amikor pénzbőség volt. Jelenleg a kockázatmentes befektetéseknek annyira magas a kamata, hogy nehéz a pénzpiacot rávenni arra,…
Mióta világ a világ, minden cégnek fontos a szájhagyomány. Vagyis az, hogy az emberek, ügyfelek jó véleménnyel legyenek a termékünkről, szolgáltatásunkról, brandünkről, és ajánlják azt másoknak. Ez persze fordítva is…