Milliárdos cégépítők kulisszatitkai: Hogyan skálázódj válságban is?

A Marketing Fesztivál milliárdos cégépítő klubjának beszélgetését hallhatod ebben az epizódban. A vendégek: Krajnyák Tamás (LaptopHardware.hu), Semsei Rudolf (Budapest Party Service, VakVarjú), és Fazekas Bálint (Euronics).…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Új projektmenedzsment termék

Új projektmenedzsment termék

Egy átlagos KKV heti 40-60 órát elveszteget az ismétlődő feladatok és az átláthatatlan ügyféladatok miatt. Jól működő rendszerrel egy teljes munkaerő árát megspórolhatod. (tovább…)

Tovább olvasom

„Ez nagyon erős bizalmat épít” – Interjú egy „veterán” MiniCRM-essel

Elek Máté - Geppetto

Nagyon vártam a beszélgetést legújabbb interjúalanyommal, Elek Mátéval, hiszen ő egy, a MiniCRM köreiben már veteránnak számító cég, a Geppetto vezetője. Korábban még nem  interjúztam ilyen régi ügyfelünkkel, és lázas…

Tovább olvasom

Interjú: Így szerzett rekordszámú új ügyfelet egy cég a válság első napjaiban

Surányi Ferenc

Az miclub.hu alapítójával még februárban terveztünk interjút készíteni, de végül csak március második felére sikerült időpontot egyeztetnünk. És milyen jó, hogy így alakult! Hiszen így Surányi Ferenc éleslátású vállalkozóként megoszthatta…

Tovább olvasom

Újdonság: RoadRecord integráció

Új integrációs lehetőség a MiniCRM-ben: kapcsold össze a fiókodat RoadRecord útnyilvántartó fiókoddal, és szinte automatikussá teheted a havi útnyilvántartásod vagy a kiküldetési rendelvényed elkészítését. (tovább…)

Tovább olvasom

Távmunkában is magabiztosan: így delegálj jól a beosztottaidnak

MiniCRM home office - Leskó Norbert

Érezted már azt, hogy felesleges kiadnod a feladatokat, mert annyi idődbe telt elmagyarázni, ellenőrizni, javítani, újra csinálni, hogy előbb végeztél volna, ha megcsinálod magad? Ha a válaszod igen, nem vagy…

Tovább olvasom

Vége a túszdrámának! 4 módszer a dolgozói ellenállás kezeléséhez

Egy CRM bevezetése (vagy bármilyen nagyobb változtatás) általában nem sétagalopp. A technikai kihíváson túl, a sok újdonság implementálása mellett gyakran meg kell küzdenünk a kollégák ellenállásával is. Érthető, ha a…

Tovább olvasom
1 26 27 28 29 30 83