
Ezért leszel sikeresebb, ha tervezés-központú vezetővé válsz
Közzétéve: 2025. 04. 15.
/
Így tarthatod fókuszban és mozgásban a csapatodat tervezés-központú vezetőként. Minden cégvezető a saját, egyedi stílusában irányítja a vállalkozását. Ez határozza meg, hogy miként közelíti meg…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Egy átlagos KKV heti 40-60 órát elveszteget az ismétlődő feladatok és az átláthatatlan ügyféladatok miatt. Jól működő rendszerrel egy teljes munkaerő árát megspórolhatod. (tovább…)
Nagyon vártam a beszélgetést legújabbb interjúalanyommal, Elek Mátéval, hiszen ő egy, a MiniCRM köreiben már veteránnak számító cég, a Geppetto vezetője. Korábban még nem interjúztam ilyen régi ügyfelünkkel, és lázas…
Interjú: Így szerzett rekordszámú új ügyfelet egy cég a válság első napjaiban
Közzétéve: 2020. 03. 27.
/

Az miclub.hu alapítójával még februárban terveztünk interjút készíteni, de végül csak március második felére sikerült időpontot egyeztetnünk. És milyen jó, hogy így alakult! Hiszen így Surányi Ferenc éleslátású vállalkozóként megoszthatta…
Új integrációs lehetőség a MiniCRM-ben: kapcsold össze a fiókodat RoadRecord útnyilvántartó fiókoddal, és szinte automatikussá teheted a havi útnyilvántartásod vagy a kiküldetési rendelvényed elkészítését. (tovább…)
Érezted már azt, hogy felesleges kiadnod a feladatokat, mert annyi idődbe telt elmagyarázni, ellenőrizni, javítani, újra csinálni, hogy előbb végeztél volna, ha megcsinálod magad? Ha a válaszod igen, nem vagy…
Egy CRM bevezetése (vagy bármilyen nagyobb változtatás) általában nem sétagalopp. A technikai kihíváson túl, a sok újdonság implementálása mellett gyakran meg kell küzdenünk a kollégák ellenállásával is. Érthető, ha a…