
Milliárdos cégépítők kulisszatitkai: Hogyan skálázódj válságban is?
Közzétéve: 2025. 02. 19.
/
A Marketing Fesztivál milliárdos cégépítő klubjának beszélgetését hallhatod ebben az epizódban. A vendégek: Krajnyák Tamás (LaptopHardware.hu), Semsei Rudolf (Budapest Party Service, VakVarjú), és Fazekas Bálint (Euronics).…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Idén is meg kell állnunk egy rövid pillanatra csak, hogy együtt ünnepeljünk. A 2014-es Telekom Üzleti Appok versenye I. helyezés után, tavaly Marketing Fesztivál díjas, idén pedig MagyarBrands díjas a…
Egy jól működő CRM kialakítása nem egy emberes feladat. Feltéve, hogy egy jól működő, minden munkatárs által rendszeresen használt és kedvelt rendszert szeretnél bevezetni. Ahogy előző bejegyzésünkben kifejtettük, a kollégákat…
Magyarországon a KSH 2014-es IKT (Információ és Kommunikációs Technológiák) elemzése szerint a kis- (10-49 fő), a közép- (50-249 fő) és nagyvállalatok (250+ fő) közül a számítógépet használók sorrendben 11, 25,…
Az utóbbi években látványosan nő a CRM rendszerek népszerűsége a magyar kis- és középvállalkozások körében, pedig korábban kevés vezető tartotta vállalkozása életében meghatározó szerepet betöltő eszköznek. A CRM rendszerek elterjedésével…
A vállalkozásod honlapját látogatók nagyrésze (körülbelül háromnegyede) nem vásárlási szándékkal keresi fel az oldalt, hanem csak valamilyen kérdésére keresi a választ. A CRM rendszer által támogatott “Lead nurturing” segítségével alacsony ráfordítással…
A magyar kis- és középvállalkozások általában szűkös költségvetéssel dolgoznak, amibe ritkán fér bele technológiai fejlesztés. A CRM rendszerekről ráadásul a KKV tulajdonosok nagyrésze azt gondolja, hogy nagyon sok pénzbe kerülnek, és egyébként…