
Milliárdos cégépítők kulisszatitkai: Hogyan skálázódj válságban is?
Közzétéve: 2025. 02. 19.
/
A Marketing Fesztivál milliárdos cégépítő klubjának beszélgetését hallhatod ebben az epizódban. A vendégek: Krajnyák Tamás (LaptopHardware.hu), Semsei Rudolf (Budapest Party Service, VakVarjú), és Fazekas Bálint (Euronics).…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Bencze Attila MiniCRM tanácsadó már lassan hat éve van a cégnél. A „fejszeélezés” az egyik gyakran használt kifejezése – arra utal ezzel, hogy a cég attól nem fog fejlődni, ha…
Miután megnéztük, mi a vevőkapcsolat-menedzsment négy fő komponense, és ehhez a marketing hogyan járulhat hozzá, tippeket adunk arra, hogyan tisztázhatjuk cégen belül az értékesítési osztály feladatait, mit várhatunk el az…
Mindenkivel előfordult már, hogy egy hosszú nap után fáradtan ért haza, és mégis úgy érzi, semmit nem végzett el a feladatai közül. A legtöbb időt általában az emailezés viszi el.…
Az előző cikkekben mind a nemzetközi, mind a magyar közösségi média nagytestvéreiről beszéltünk. Cikkünk legújabb részében viszont már a kevésbé evidens szereplők jönnek: a rövid és tömör Twitter, valamint a…
Garantált tippek III – kosárérték növelése Az előző, garantáltan több bevételt eredményező tippek kapcsán már beszéltünk arról, hogy a visszatérő vevők megtöbbszörözhetik a bevételt, valamint hogy az árajánlatok hatékonyabb kezelése…
Garantált tippek II – Hatékonyabb árajánlat-kezelés Mindenki számára ismerős helyzet: találunk egy céget, ami valóban megfelel minden igényünknek, akikkel szívesen kötnénk üzletet. Mikor azonban árajánlatot kérünk tőlük, a válasz napokig…