Milliárdos cégépítők kulisszatitkai: Hogyan skálázódj válságban is?

A Marketing Fesztivál milliárdos cégépítő klubjának beszélgetését hallhatod ebben az epizódban. A vendégek: Krajnyák Tamás (LaptopHardware.hu), Semsei Rudolf (Budapest Party Service, VakVarjú), és Fazekas Bálint (Euronics).…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Hogyan tedd az online fizetési folyamatodat minél egyszerűbbé és jövedelmezőbbé?

Ha Analytics-ben megnézed, a vásárlási folyamatot sokan már a fizetés előtt abbahagyják. Ez különösen bosszantó tud lenni, hiszen ez azt jelenti, hogy annyira már meggyőzte a potenciális vásárlót a terméked,…

Tovább olvasom

Új cikksorozat: KKV közösségi média A-tól Z-ig

A közösségi média KKV felhasználása - cikksorozat

Újabb szakmai, online marketing témakört feldolgozó cikksorozatot indítunk, melyben a céges közösségi médiahasználatot fogjuk górcső alá venni. A következő 7 cikkben megvizsgáljuk, hogy miért is van szükség a közösségi oldalak…

Tovább olvasom

Hogyan találd meg az iparágad network brókereit és befolyásolóit?

Minden üzletnek megvannak ezek a szereplői: akik mindenkit ismernek, mindenről tudnak, és akikre mindenki hallgat. Ajánlásaikkal növelni tudják a céged hírnevét és márkaértékét, segíthetnek jelentőségteljes online jelenlétet kiépíteni, sőt, fontos…

Tovább olvasom

Hogyan legyél eredményes főnök?

Abban a pillanatban, amikor beosztottaid, esetleg alkalmazottaid lesznek, kikerülsz a komfortzónádból. Ez egy új helyzet, amire a legtöbben azonban a már bevált viselkedésmódokat alkalmazzák továbbra is – próbálnak ugyanúgy viselkedni…

Tovább olvasom

Hogyan fejlesztheted a vállalkozói éned?

Egy cég legnagyobb erőforrása és értékteremtő képessége az ott dolgozók tudása. A vállalkozás beindításakor a startupper tudása és hozzáértése a cég legfontosabb értéke. A befektetők számára is ez lesz a…

Tovább olvasom

Leárazás vagy márkahűség?

Márkahűség: az érzelmi kötődés egy felismerhető, könnyen beazonosítható entitáshoz, ami garantálja, hogy a vásárlók visszatérnek, hogy nálad költsék el a pénzüket. A vevők a lehető legjobb minőséget akarják a legjobb…

Tovább olvasom
1 41 42 43 44 45 83