
Ezért leszel sikeresebb, ha tervezés-központú vezetővé válsz
Közzétéve: 2025. 04. 15.
/
Így tarthatod fókuszban és mozgásban a csapatodat tervezés-központú vezetőként. Minden cégvezető a saját, egyedi stílusában irányítja a vállalkozását. Ez határozza meg, hogy miként közelíti meg…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Hogyan tedd az online fizetési folyamatodat minél egyszerűbbé és jövedelmezőbbé?
Közzétéve: 2015. 03. 02.
/

Ha Analytics-ben megnézed, a vásárlási folyamatot sokan már a fizetés előtt abbahagyják. Ez különösen bosszantó tud lenni, hiszen ez azt jelenti, hogy annyira már meggyőzte a potenciális vásárlót a terméked,…
Újabb szakmai, online marketing témakört feldolgozó cikksorozatot indítunk, melyben a céges közösségi médiahasználatot fogjuk górcső alá venni. A következő 7 cikkben megvizsgáljuk, hogy miért is van szükség a közösségi oldalak…
Minden üzletnek megvannak ezek a szereplői: akik mindenkit ismernek, mindenről tudnak, és akikre mindenki hallgat. Ajánlásaikkal növelni tudják a céged hírnevét és márkaértékét, segíthetnek jelentőségteljes online jelenlétet kiépíteni, sőt, fontos…
Abban a pillanatban, amikor beosztottaid, esetleg alkalmazottaid lesznek, kikerülsz a komfortzónádból. Ez egy új helyzet, amire a legtöbben azonban a már bevált viselkedésmódokat alkalmazzák továbbra is – próbálnak ugyanúgy viselkedni…
Egy cég legnagyobb erőforrása és értékteremtő képessége az ott dolgozók tudása. A vállalkozás beindításakor a startupper tudása és hozzáértése a cég legfontosabb értéke. A befektetők számára is ez lesz a…
Márkahűség: az érzelmi kötődés egy felismerhető, könnyen beazonosítható entitáshoz, ami garantálja, hogy a vásárlók visszatérnek, hogy nálad költsék el a pénzüket. A vevők a lehető legjobb minőséget akarják a legjobb…