
Milliárdos cégépítők kulisszatitkai: Hogyan skálázódj válságban is?
Közzétéve: 2025. 02. 19.
/
A Marketing Fesztivál milliárdos cégépítő klubjának beszélgetését hallhatod ebben az epizódban. A vendégek: Krajnyák Tamás (LaptopHardware.hu), Semsei Rudolf (Budapest Party Service, VakVarjú), és Fazekas Bálint (Euronics).…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Ha folyamatosan arról olvasol statisztikákat, hogy a legtöbb startup még az első évben elbukik, vagy, hogy a legtöbb vállalkozó első startupja nem élhet túl tartósan, könnyű elkedvetlenedni. Bár az, hogy…
2014-ben láthattuk, mennyire gyorsan változnak a B2B vásárlási és marketing szokások. Mi az, amire a 2014-es fejlemények alapján 2015-ben számíthatunk? A B2B marketing egyre személyesebbé válik. Ahogy élesedik a szolgáltatók…
A technológia még mindig fénysebességgel fejlődik – két-három éve az Über sikere elképzelhetetlen lett volna. Összeszedtük azokat a „sláger” üzletágakat, amikben a következő startup-áttörések várhatók, amik majd megint megváltoztatják, hogy…
Bár sokszor úgy tűnik, a ping-pong asztal beszerzése, és partik összeállítása, a cégvezetés feladata ennél sokkal összetettebb. Egyrészt arra kell koncentrálnia, hogy ne forgácsolódjanak szét a startup korlátozott erőforrásai –…
A legtöbb vállalkozó fél attól, hogy az ötlete már létezik, hogy valaki más hamarabb kijön a forradalmi termékkel/szolgáltatással, amit kitaláltak. A Google ebben a helyzetben nem sokat segít – nehéz…
A tartalommarketinget több tényező is lényegessé teszi: elképzelhető, hogy a vevőid így ismerik meg a termékeidet akár azért, mert a tartalmadat megosztották az egyik közösségi média csatornán, akár azért, mert…