Cégépítők - Kapitány István - Shell

500.000 ember volt főnöke: a magyar mentalitás óriási előny a nyugatiakkal szemben – Kapitány István

Kapitány István neve világszerte ismert a vállalatvezetés és kiskereskedelem területén. A magyar üzletember a Shell globális alelnökeként 47 ezer töltőállomásért és 500 ezer kollégáért felelt,…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Sárospataki Albert cégépítésről, befektetésekről és a Cápák közöttről

Sárospataki Albert - Cégépítők

„Mi belementünk abba, hogy extrém kockázatosan, de a nagyobb növekedés irányába megyünk és ez egy teljesen tudatos stratégia volt.” – meséli Sárospataki Albert a Billingóról a Cégépítők podcast legújabb részében.…

Tovább olvasom

Mikor mindent jól csinálsz és mégse jön össze! – Így állt talpra Nemes Dániel a negyedik cége után

Cégépítők - Nemes Dániel

Egy sikeres vállalkozó mögött mindig van számos kudarc, csalódás, újrakezdés, mert az életben kikerülhetetlen a fent és lent. A Cégépítők podcast legújabb adásában Nemes Dániel mesélt a rengeteg lentről, hiszen…

Tovább olvasom

Győzz meg és uralkodj – a meggyőzéstechnikáról Dr. Újszászi Bogár Lászlóval

Cégépítők - Dr. Újszászi Bogár László

„Vajon mi történik az agyban az előtt, hogy döntést hoz?” – meglepő, de ezt már számos kutatás megválaszolja. A hétköznapok során rengeteg olyan szituációba kerülhetünk, mikor valakit szeretnénk meggyőzni. Azt…

Tovább olvasom

Technikák és tippek a gyorsolvasás fejlesztéséhez

Gyorsolvasás

Rohanó világban élünk – pláne cégvezetőként, vezetőként -, ezért aztán minden perc fontos a mindennapjainkban. Talán bele sem gondolunk, de egy nap több ezer karakternyi szöveget olvasunk el: hírlevelet, értékesítési…

Tovább olvasom

„Ha a társadalom számára hasznos, amit csinálunk, abból jó sok pénzt keresni.” – Testvérpárként a hazai agrár piac csúcsán

Cégépítők - Török Gyula és Zoltán

„Nem kell túlgondolni, meg kell nézni, hogyan csinálják a versenytársak és eggyel jobban kell csinálni.” – Tényleg csupán ennyi lenne a cégépítés? Ez elég egyszerűen hangzik, igaz? Török Gyula az…

Tovább olvasom

CRM alapok: hogyan kezeld hatékonyan az ügyfeleid adatait?

CRM alapok

Képzeljünk el egy céget húsz-harminc évvel ezelőtt: mindent papíron vezettek, az ügyfelekkel postai levélben és telefonon kommunikáltak, a kapcsolódó feladatokat pedig cetliken vagy fejben vezették. Nem semmi kihívás lehetett! Azóta…

Tovább olvasom
1 3 4 5 6 7 83