Csereklyei Bálint - iLogistic

Mi motivál még, ha már eladtam a cégem? – Csereklyei Bálint és az iLogistic története

Csereklyei Bálint története finoman szólva is elképesztő! Karrierjét értékesítőként kezdte, miután kilépett ebből a pozícióból rövid időn belül visszahívták a céghez, hogy legyen az ügyvezetője,…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

6 marketing tipp Seth Godintól

Seth Godin programozói és filozófusi diplomái után szerezte meg a Stanford Egyetemen az MBA-t. Godin volt az „engedély-alapú marketing” egyik első szószólója: elsőként ismerte fel, hogy a tévénézés visszaszorulásával a…

Tovább olvasom

Startup vezetés felsőfokon

Derek Lidow, a Princeton egyetem vállalkozástan tanára szerint a legtöbb elbukó startup nem a rossz ötlet, hanem a rossz vezetési stratégia miatt nem tud tovább haladni. Lidow könyvében, a "Startup…

Tovább olvasom

6 tipp, hogy az irodai környezeted jótékonyan hasson a munkádra

Az irodai környezet kialakítása fontosabb, mint gondolnád. Nem csak az általános hangulatot képes befolyásolni, de közvetve azt is, hogy mennyire hatékony a munkavégzés. Az alábbi bejegyzésbe összegyűjtöttem 6 tippet, aminek…

Tovább olvasom

Napi 15 perc a Facebook hirdetéseid sikeréért

A szakértők azt javasolják, hogy ahelyett, hogy csak havonta egyszer néznél a Facebook hirdetéseidre, és optimalizálnád a kampányaidat, minden nap szánj időt arra, hogy megtaláld a legjobban működő hirdetéseidet, a…

Tovább olvasom

Így legyen jó KKV web stratégiája! (5. rész) – Közösségi média

Web stratégia: közösségi oldalak

A teljes web stratégia kialakításával foglalkozó cikksorozatunk aktuális részében a közösségi média csatornáit állítjuk csatasorba. Átvesszük, hogy a web stratégia egyik fontos elemét hogyan tudjuk tervezetten, stratégiai szinten vállalkozásunk mellé…

Tovább olvasom

Öt ötletes reklám 2014-ből

Jonah Berger, a Wharton Egyetem professzora szerint öt faktor befolyásolja, mennyire lesz hatásos egy-egy reklám: Társadalmi érték: hogyha az adott történet megosztása jobb színben tüntet fel minket (okosabbnak, érdekesebbnek tűnünk…

Tovább olvasom
1 51 52 53 54 55 82