Csereklyei Bálint - iLogistic

Mi motivál még, ha már eladtam a cégem? – Csereklyei Bálint és az iLogistic története

Csereklyei Bálint története finoman szólva is elképesztő! Karrierjét értékesítőként kezdte, miután kilépett ebből a pozícióból rövid időn belül visszahívták a céghez, hogy legyen az ügyvezetője,…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Tippek a cold call hívásokhoz

Főleg egy-egy vállalkozás beindításakor rengeteg cold call-t kell indítani, hogy azok az emberek, akik a legnagyobb vevőid lehetnek, minél előbb megismerjék a cégedet, és javasolják azt az ismerőseiknek. A cold-call…

Tovább olvasom

A jó teendőlista alapjai

Ha nem követed maradandó formában (papíron, vagy app-en vezetett teendőlistával), hogy mik a napi teendőid, könnyen megzavarhatnak az elvégzésükben. Így, bár egész nap csinálni fogsz valamit, a nagyobb feladatok megoldása…

Tovább olvasom

5+1 marketing trükk, amit az Apple-től tanulhatunk

Lehet az Apple-t utálni, lehet az Apple-t imádni, egy biztos, valamit nagyon tudnak. Az iPhone 6 bemutatását követően csak az első hétvégén több mint 10 millió vásárló adta le előrendelését,…

Tovább olvasom

Az új, vagy a már meglévő vásárlók viszik inkább előre a webáruházat?

Az alapprobléma: mire érdemes költenem a nehezen megkeresett pénzemet? Újonnan indított webáruházunk esetében nem is kérdés, hogy a rendelkezésünkre álló összes pénzt hirdetésekbe öljük. Kénytelenek vagyunk, hiszen új vásárlók nélkül…

Tovább olvasom

7 cégvezetési taktika, amit átvehetsz a Google-től

A Google a fantasztikus termékei mellett a lehető legjobb és legtehetségesebb kollégák munkájára és lelkesedésére is épül. A frissen végzett diákok vetekednek azért, hogy a cégnél dolgozhassanak – és nem…

Tovább olvasom

Az eredményes munka titka: a szünetek

Sokszor úgy érezzük, hogy hatalmas kiesést jelent, ha néha tartunk egy kis szünetet, pedig a valóságban sokkal produktívabbá válunk. Ahogy Mérő László fogalmazott nemrégiben egy előadása során: létfontosságú, hogy néha…

Tovább olvasom
1 56 57 58 59 60 82