Mi motivál még, ha már eladtam a cégem? – Csereklyei Bálint és az iLogistic története
Közzétéve: 2025. 01. 22.
/
Csereklyei Bálint története finoman szólva is elképesztő! Karrierjét értékesítőként kezdte, miután kilépett ebből a pozícióból rövid időn belül visszahívták a céghez, hogy legyen az ügyvezetője,…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Amerikában évi 37 milliárd dollár veszteséget okoznak az eredménytelen, időpazarló meetingek. Mind ismerjük ezek jellemzőit: késve beeső kollégák, elhúzódó hozzászólások, viták, telefonon játszó munkatársak. Hogyan növelhetjük a meetingek hatékonyságát ennyi…
Harmadik részéhez érkezett a KKV cégeknek szánt web stratégiával foglalkozó cikksorozatunk. Miután átvettük az alapokat, mélyebben beleástuk magunkat a tartalom fontosságába, ezúttal a céges weboldalunk usability, azaz a használhatóságának fontosságát…
A stratégiai vezetés során átgondolt taktikákkal kommunikálsz egy jövőképet az egész cég felé. A jó stratégiai vezető menedzseli, motiválja, és meggyőzi a kollégáit, hogy ugyanezért a jövőképért dolgozzanak hatásosan együtt.…
Az irodai kultúra: azon viselkedések, irányelvek, eljárások, szokások összessége, amik a cégedet jellemezik. Ha pozitív az irodai kultúra,az alkalmazottak szeretnek bejárni, és produktívabbak - egyszerűen azért, mert boldogabbak, megbecsültebbnek érzik…
Carnegie 1936-ban kiadott „Hogyan szerezzünk barátokat és befolyásoljuk az embereket” című könyve eddig csak angolul több, mint 30 millió példányban kelt el, és még ma is évi több százezer példányt…
Mind hallottuk a sikertörténeteket a hihetetlen feliratkozószámokat produkáló Facebook-ról, Instagram-ról, vagy Pinterest-ről. B2B cégek esetében azonban sokszor nehezebb a helyzet - elsősorban nekik szól ez a hat tipp arról, hol…