Mi motivál még, ha már eladtam a cégem? – Csereklyei Bálint és az iLogistic története
Közzétéve: 2025. 01. 22.
/
Csereklyei Bálint története finoman szólva is elképesztő! Karrierjét értékesítőként kezdte, miután kilépett ebből a pozícióból rövid időn belül visszahívták a céghez, hogy legyen az ügyvezetője,…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Több cikkel foglalkoztunk már a céges blogok és oldalak tartalmi aspektusával, ám ha van már tartalmunk, akkor annak hatékony megosztása közel olyan fontos lehet, mint maga az anyag összeállítása. Bizonyára…
Az előző, űrlapokról készült video kapcsán többen is érdeklődtek, hogyan lehet javítani a konverzión. Összeszedtünk pár tippet ami segíthet. http://www.youtube.com/watch?v=GfciBTBiLEo
Cikksorozatunk második részében újabb 5 tartalomtípust mutatunk be, melyek mankóként szolgálhatnak céges blogjuk színesítéséhez és minőségi vezetéséhez. Felmérés, kutatás publikálása Jól ismerjük már a fámát, váljunk a közönségünk szakértőjévé! Ezt…
A MiniCRM legújabb, professzionális design sablonjainak segítségével Ön is egyszerűen adhat egyedi megjelenést hírlevelének, ajánlatainak, vagy akár az egész céges levelezését egységes formába hozhatja. Válasszon a sötétkék, üzletiesebb (TIPP: tanácsadás,…
Ahhoz, hogy céges blogot vezessünk, a lehető legfontosabb és leginkább triviális feladatunk, hogy elkezdjünk írni. Persze a tartalommarketingre épülő látogató (majd ügyfél) szerző munkánk ennél jóval összetettebb feladat. A céges…
A marketingesek 92%-a használja a közösségi oldalak valamelyikét az adott cég kommunikációjához. De hogyan lehet ez igazán hatékony? Hogyan növelhetjük követőink, olvasóink elköteleződését? Persze, egyszerűnek hangzik a recept: építsünk közösséget,…