Mi motivál még, ha már eladtam a cégem? – Csereklyei Bálint és az iLogistic története
Közzétéve: 2025. 01. 22.
/
Csereklyei Bálint története finoman szólva is elképesztő! Karrierjét értékesítőként kezdte, miután kilépett ebből a pozícióból rövid időn belül visszahívták a céghez, hogy legyen az ügyvezetője,…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Cégünk erőforrásait akkor tudjuk megfelelő irányba állítani, ha pontosan látjuk, melyik módszer működik és melyik nem. Erről csak akkor lesz tiszta képünk, ha minősítjük érdeklődőinket és ügyfeleinket. Biztos a legtöbb…
Húsvéti videónkban Attila arról beszél, hogyan spórolhatunk értékes órákat munkatársainknak űrlapok használatával. Megtudhatjuk, hogyan vezethetjük érdeklődőinket egy zárt, előre felépített rendszerbe, illetve az is kiderül, hogyan tudunk nagy számú megkeresést is…
Íme 7 tény, hogy egy látogató mit néz meg először egy honlapot. Vajon mik a legfontosabb megállapításai a figyelem/szemmozgás követés vizsgálatainak? Bizonyára sok olvasónk hallott már a szemmozgást figyelő vizsgálatokról…
Legújabb fejlesztésünk közé tartozik, hogy a már meglévő OSX, iPhone, Outlook és Android naptárak mellett a Google Naptárral is könnyedén összeszinkronizálható MiniCRM-ben vezetett teendők listája. [caption id="attachment_6974" align="aligncenter" width="483"] MiniCRM…
A Marketing Fesztivál után újabb eseményen vesz részt a MiniCRM. A legnagyobb magyar mobil technológiával és startupokkal foglalkozó Smartmobil 2014-en nem csak kiállítóként és támogatóként, hanem Leskó Norbert, MiniCRM CEO…
Érkező oldalak, landing oldalak: egyre többet haljuk, hogy lehetőleg minden akciónk és kampányunk egyedi oldallal rendelkezzen. Nézzük meg, hogy mire is érdemes figyelni egy ilyen kialakításánál. A célja egy ilyen…