Milliárdos cégépítők kulisszatitkai: Hogyan skálázódj válságban is?

A Marketing Fesztivál milliárdos cégépítő klubjának beszélgetését hallhatod ebben az epizódban. A vendégek: Krajnyák Tamás (LaptopHardware.hu), Semsei Rudolf (Budapest Party Service, VakVarjú), és Fazekas Bálint (Euronics).…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

4 új, ingyenes design sablon a MiniCRM-ben

A MiniCRM legújabb, professzionális design sablonjainak segítségével Ön is egyszerűen adhat egyedi megjelenést hírlevelének, ajánlatainak, vagy akár az egész céges levelezését egységes formába hozhatja. Válasszon a sötétkék, üzletiesebb (TIPP: tanácsadás,…

Tovább olvasom

10 tartalomtípus tipp céges blogokra – 1. rész

A blogról a főoldalra is vissza tudjanak menni

Ahhoz, hogy céges blogot vezessünk, a lehető legfontosabb és leginkább triviális feladatunk, hogy elkezdjünk írni. Persze a tartalommarketingre épülő látogató (majd ügyfél) szerző munkánk ennél jóval összetettebb feladat. A céges…

Tovább olvasom

Hogyan váltsunk ki érzelmeket követőinkből?

Hogyan váltsunk ki érzelmeket követőinkből?

A marketingesek 92%-a használja a közösségi oldalak valamelyikét az adott cég kommunikációjához. De hogyan lehet ez igazán hatékony? Hogyan növelhetjük követőink, olvasóink elköteleződését? Persze, egyszerűnek hangzik a recept: építsünk közösséget,…

Tovább olvasom

Pénteki tippek 1. – Ügyfélminősítés

Cégünk erőforrásait akkor tudjuk megfelelő irányba állítani, ha pontosan látjuk, melyik módszer működik és melyik nem. Erről csak akkor lesz tiszta képünk, ha minősítjük érdeklődőinket és ügyfeleinket. Biztos a legtöbb…

Tovább olvasom

Pénteki tippek 2. – Érdeklődők gyűjtése weboldalon: Űrlapok

Húsvéti videónkban Attila arról beszél, hogyan spórolhatunk értékes órákat munkatársainknak űrlapok használatával. Megtudhatjuk, hogyan vezethetjük érdeklődőinket egy zárt, előre felépített rendszerbe, illetve az is kiderül, hogyan tudunk nagy számú megkeresést is…

Tovább olvasom

7 Eye Tracking tény – hova néznek egy weboldalon?

Íme 6 nonverbális trükk, mellyel javíthatjuk weboldalunk teljesítményét.

Íme 7 tény, hogy egy látogató mit néz meg először egy honlapot. Vajon mik a legfontosabb megállapításai a figyelem/szemmozgás követés vizsgálatainak? Bizonyára sok olvasónk hallott már a szemmozgást figyelő vizsgálatokról…

Tovább olvasom
1 64 65 66 67 68 83