Mi motivál még, ha már eladtam a cégem? – Csereklyei Bálint és az iLogistic története
Közzétéve: 2025. 01. 22.
/
Csereklyei Bálint története finoman szólva is elképesztő! Karrierjét értékesítőként kezdte, miután kilépett ebből a pozícióból rövid időn belül visszahívták a céghez, hogy legyen az ügyvezetője,…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
A legtöbb (online is jelenlévő) KKV-nak érdemes megfontolnia, hogy szakmai blogot vezessen. 5 okot is mondunk. 2014-ben minden olyan vállalkozásnak, mely aktív kapcsolatot kíván teremteni ügyfeleivel az interneten, szükséges blogot…
Célunk, hogy a MiniCRM a lehető legtöbb segítséget nyújtsa értékesítők napi munkájához és pontos képet adjon cégvezetőknek. Ezért fejlesztettünk egy új értékesítést modult, amiben a státuszok között a rendszer automatikusan…
Sok látogató érkezik a weblapjára, de nem tud velük kapcsolatba lépni? Szeretné, ha érdeklődőiből mielőbb értékesítési lehetőségek, végül vevők válnának? Hozzon létre MiniCRM űrlapokat! Így folyamatosan épülhet marketing adatbázisa. Az…
Január 30-án mi is ellátogattunk a Magyar Marketing Fesztiválra amit Miklovicz Norbert főszervezésével a Lurdy Konferencia-központban rendeztek meg. A fesztivál célja az volt, hogy a kis- és középvállalkozások vezetőinek, marketingeseinek…
A szakemberekkel kapcsolatosan valahogy sosincs jó tapasztalata az embereknek. Manapság elég ritka jó és lelkiismeretes szakit találni. Pontatlanok, kiszámíthatatlanok, nem mindig akkor és azt csinálják, amit kérünk, húzzák-halasztják a munkát…
Nem lehet elégszer kihangsúlyozni a CRM rendszerek fontosságát. Az év végi hajrában és kiértékelésekben kulcsfontosságú szerepet játszik. A vállalkozás majdnem minden területe közvetlen kapcsolatban áll vele. Az ügyfélszolgálattól kezdve a…