Csereklyei Bálint - iLogistic

Mi motivál még, ha már eladtam a cégem? – Csereklyei Bálint és az iLogistic története

Csereklyei Bálint története finoman szólva is elképesztő! Karrierjét értékesítőként kezdte, miután kilépett ebből a pozícióból rövid időn belül visszahívták a céghez, hogy legyen az ügyvezetője,…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

5 ok, amiért egy vállalkozásnak érdemes blogot vezetnie

kvv céges blog

A legtöbb (online is jelenlévő) KKV-nak érdemes megfontolnia, hogy szakmai blogot vezessen. 5 okot is mondunk. 2014-ben minden olyan vállalkozásnak, mely aktív kapcsolatot kíván teremteni ügyfeleivel az interneten, szükséges blogot…

Tovább olvasom

Értékesítés folyamata automatizált státuszokkal

Célunk, hogy a MiniCRM a lehető legtöbb segítséget nyújtsa értékesítők napi munkájához és pontos képet adjon cégvezetőknek. Ezért fejlesztettünk egy új értékesítést modult, amiben a státuszok között a rendszer automatikusan…

Tovább olvasom

Űrlap készítés weboldalra

Sok látogató érkezik a weblapjára, de nem tud velük kapcsolatba lépni? Szeretné, ha érdeklődőiből mielőbb értékesítési lehetőségek, végül vevők válnának? Hozzon létre MiniCRM űrlapokat! Így folyamatosan épülhet marketing adatbázisa. Az…

Tovább olvasom

Marketing Fesztivál 2014 élménybeszámoló

Január 30-án mi is ellátogattunk a Magyar Marketing Fesztiválra amit Miklovicz Norbert főszervezésével a Lurdy Konferencia-központban rendeztek meg. A fesztivál célja az volt, hogy a kis- és középvállalkozások vezetőinek, marketingeseinek…

Tovább olvasom

„Gázos” ügyfélkezelés

A szakemberekkel kapcsolatosan valahogy sosincs jó tapasztalata az embereknek. Manapság elég ritka jó és lelkiismeretes szakit találni. Pontatlanok, kiszámíthatatlanok, nem mindig akkor és azt csinálják, amit kérünk, húzzák-halasztják a munkát…

Tovább olvasom

Mire használható és mire nem, a CRM rendszer?

Nem lehet elégszer kihangsúlyozni a CRM rendszerek fontosságát. Az év végi hajrában és kiértékelésekben kulcsfontosságú szerepet játszik. A vállalkozás majdnem minden területe közvetlen kapcsolatban áll vele. Az ügyfélszolgálattól kezdve a…

Tovább olvasom
1 65 66 67 68 69 82