Milliárdos cégépítők kulisszatitkai: Hogyan skálázódj válságban is?

A Marketing Fesztivál milliárdos cégépítő klubjának beszélgetését hallhatod ebben az epizódban. A vendégek: Krajnyák Tamás (LaptopHardware.hu), Semsei Rudolf (Budapest Party Service, VakVarjú), és Fazekas Bálint (Euronics).…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Az elégedett ügyfél a legjobb reklám

Ügyfelekkel mindenki foglalkozik. Árajánlatot adunk, telefonálunk, az üzletbe betérő érdeklődőt megszólítjuk, kiszolgálunk, kiszállítunk, tárgyalásra járunk. Csak nem mindegy, mindezt hogyan csináljuk. Ugye Önnek sem mindegy, hogy korábbi vevői tovább ajánlják-e a cégét…

Tovább olvasom

Hogyan veszítsünk el egy ügyfelet 30 nap alatt?

Amióta a MiniCRM-nél dolgozom és látom, hogy milyen lehetőségek rejlenek az ügyfélkezelésben, fokozottan érzékeny vagyok arra, hogyan kezelnek engem más cégek, mint vevőt. :) Egy személyes tapasztalatomat fogom most megosztani,…

Tovább olvasom

Az SMS marketing előnyei az email-lel szemben

A SlickText.com idén készült felmérése szerint a Facebook posztok 12%-át, a Twitter bejegyzések 29%-át olvassák el, és míg az emailek 20%-át nyitják csak meg, addig az SMS-ek 98%-át elolvassák az…

Tovább olvasom

Kétfaktoros azonosítás már a MiniCRM-nél is

Szinte havi rendszerességgel hallani a nagyvilágban különböző adathalász (phishing) átverésekről. A támadások fő célpontjai a népszerű közösségi oldalak (Facebook, Twitter, Youtube), az e-kereskedelmi cégek (pl. PayPal), az internetbankos felületek, email…

Tovább olvasom

Hová tűnnek a hírleveleim? GMail felhasználók figyelem!

GMail Logo

Céges és privát GMail felhasználóként mostanában feltűnt, kedvenc hírleveleim egy ideje “eltűntek” a szemem elől. A Google ugyanis új funkciókkal bővítette szolgáltatását, így a beérkező leveleinket már automatikusan szortírozza. Bizonyára…

Tovább olvasom

A marketing automatizálás előnyei

Az Email-marketing az egyik leggazdaságosabb KKV marketingeszköz. Olcsóbb és könnyebb mérni a hatékonyságát, mint a hagyományos (offline) marketing megoldásokét. És ha mindezt még egy megfelelő platformon - CRM rendszerben -…

Tovább olvasom
1 68 69 70 71 72 83