
32 éves nőként 10 milliárdos cég élén: a generációváltás igazi ára | Zsolt Orsolya, Multi Alarm
Közzétéve: 2025. 04. 09.
/
Zsolt Orsolya, a Multi Alarm Zrt. vezérigazgatója rendkívüli nyitottsággal osztja meg saját történetét arról, hogyan vált nőként, fiatalként és családtagként egy országosan ismert vagyonvédelmi vállalkozás…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Landing Page (továbbiakban érkező oldal) az a felület, ahova hirdetésből átkattintanak, rendszerint egy olyan aloldal, ami közvetlen az oldalon barangolva nem érhető el. Kimondottan a hirdetésünkhöz (ami lehet Adwords, Etarget,…
Friss ropogós hír: Elindult a MiniCRM új számlázója a MiniCRM-be integrált számlázó termékként! Az online számlázó program segítségével tehát komplett megoldást is tudunk kínálni azoknak, akik egy rendszerben szeretnék kezelni…
A Google robotjai igen összetett módon értékelik az oldalakat, melyek alapján rangsorolni fognak a keresőben egy adott szóra, szóösszetételre. Ezek az algoritumsok természetesen „top secret” kategóriába tartoznak, melyeket a programozók…
Nem vagyunk egyformák, sem mint szolgáltató, sem mint vásárló. Míg a vásárló a személyisége és igényei szerint fog dönteni, valószínűleg Ő nem fog változtatni a szokásain, addig mi szolgáltatók,…
Ön mikor találkozott igazán kiváló ügyfélszolgálattal utoljára? És tudja miért volt ez más, mint a többi? A válasz egyszerű: mert olyan ügyfélkezelési stratégiát alkalmaznak, ami nem elégszik meg csak a…
Ügyfelekkel mindenki foglalkozik. Árajánlatot adunk, telefonálunk, az üzletbe betérő érdeklődőt megszólítjuk, kiszolgálunk, kiszállítunk, tárgyalásra járunk. Csak nem mindegy, mindezt hogyan csináljuk. Ugye Önnek sem mindegy, hogy korábbi vevői tovább ajánlják-e a cégét…