Mi motivál még, ha már eladtam a cégem? – Csereklyei Bálint és az iLogistic története
Közzétéve: 2025. 01. 22.
/
Csereklyei Bálint története finoman szólva is elképesztő! Karrierjét értékesítőként kezdte, miután kilépett ebből a pozícióból rövid időn belül visszahívták a céghez, hogy legyen az ügyvezetője,…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Az erp-blog legutóbbi MiniCRM-tesztjéről írt cikk óta számos változáson esett át a rendszerünk. Ahogy az akkori cikkében írta Giller Tamás: "Amiben még lehet erősíteni az az ügyfélszolgálat és a projektmenedzsment…
A MiniCRM-ben lehetőségünk van az érdeklődőinkhez, ügyfeleinkhez tartozó dokumentumok feltöltésére, tárolására és kiküldésére is. Az ügyfeleink adatlapjaira történő fájl típusú mező felvételével például árajánlatot, szerződést vagy számlát is feltölthetünk, nyilvántarthatunk…
A legtöbb cégnél valamilyen apropóból sor kerül személyes találkozásra az ügyfelekkel, partnerekkel. Ha ez egy előre megbeszélt időpontban van, akkor érdemes az időpont és helyszín visszaigazolásán túl emlékeztetőt is küldeni…
Valószínű, hogy az értékesítési tölcsér fogalmával mindenki találkozott már, aki értékesítéssel foglalkozik. Ez valóban egy tölcsérként funkcionál: a lényege, hogy láthatjuk, az értékesítési folyamat kezdetekor, a tölcsér tetején bekerülő potenciális…
Előző bejegyzésünkben érintőlegesen már foglalkoztunk a vevői visszajelzések gyűjtésével. Akkor egy munkatársi teendő felvételével automatizáltuk ezt az egyszerű folyamatot: Rendelés teljesítése >> Visszajelzések gyűjtése >> 4 nappal később teendő munkatársnak,…
Mindenki szereti elmondani a véleményét az őt érintő dolgokról, így ügyfelünk biztosan értékelni fogja, ha - miután a megrendelt termék rendben megérkezett hozzá - bizonyos idő elteltével felhívjuk és rákérdezünk,…