Csereklyei Bálint - iLogistic

Mi motivál még, ha már eladtam a cégem? – Csereklyei Bálint és az iLogistic története

Csereklyei Bálint története finoman szólva is elképesztő! Karrierjét értékesítőként kezdte, miután kilépett ebből a pozícióból rövid időn belül visszahívták a céghez, hogy legyen az ügyvezetője,…

Tovább olvasom

Mi az a CRM?

A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.

Regisztrálj tesztrendszert!

Korábbi cikkek

Tippek email kampány készítéshez

Az Email kampány az egyik leggazdaságosabb KKV marketingeszköz. Segítségével anyagi forrásainkat megkímélve érhetünk el valódi, mérhető eredményeket. A tartalom a hírlevél legfontosabb része, így alaposan át kell gondolni, hogyan állítjuk…

Tovább olvasom

A 7 leggyakoribb CRM tévhit

Egyre több cég ébred rá az ügyfélkapcsolat-kezelés fontosságára és fogalmazódik meg bennük egy CRM rendszer iránti igény. Azonban van néhány CRM rendszerrel kapcsolatos tévhit, melyek megtorpanthatják a cégeket abban, hogy…

Tovább olvasom

MiniCRM naptár integráció

Legújabb fejlesztésünknek köszönhetően már integrálhatjuk a MiniCRM-et az általunk használt naptár programmal, így akár mobiltelefonunkon (iPhone, Android) vagy számítógépünkön (OS X, Outlook) is kaphatunk emlékeztetőt egy-egy teendőről. Mit tud? a…

Tovább olvasom

Hogyan kezeljük hatékonyan a kifogásokat értékesítés közben?

Értékesítés közben biztosan mindenki hallott már kifogásokat potenciális ügyfeleitől. CRM rendszer segítségével automatikusan kezelhetjük a kifogások egy részét, illetve meg is előzhetjük őket. Első lépésként azt kell kiderítenünk, hogy mi…

Tovább olvasom

Mik egy jó CRM rendszer követelményei?

Egy CRM rendszer nagyon sokféle üzleti folyamat kezelésére alkalmazható. Bevezetés előtt azonban fontos tisztázni, hogy kinek milyen igényei, céljai vannak, mire is keres valójában megoldást. Az elérhető funkciók mellett más…

Tovább olvasom

Hogyan ismerjük fel az ideális vevőket?

Akkor lehet hatékony az értékesítésünk, ha olyan érdeklődőkre szánunk időt, akikből későbbiekben valóban lehet vásárló. Ennek érdekében végezzük el az érdeklődők előminősítését, hogy kideríthessük, a valódi vevők táborát erősítik-e. Az…

Tovább olvasom
1 72 73 74 75 76 82