
Milliárdos cégépítők kulisszatitkai: Hogyan skálázódj válságban is?
Közzétéve: 2025. 02. 19.
/
A Marketing Fesztivál milliárdos cégépítő klubjának beszélgetését hallhatod ebben az epizódban. A vendégek: Krajnyák Tamás (LaptopHardware.hu), Semsei Rudolf (Budapest Party Service, VakVarjú), és Fazekas Bálint (Euronics).…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
Értékesítés közben biztosan mindenki hallott már kifogásokat potenciális ügyfeleitől. CRM rendszer segítségével automatikusan kezelhetjük a kifogások egy részét, illetve meg is előzhetjük őket. Első lépésként azt kell kiderítenünk, hogy mi…
Egy CRM rendszer nagyon sokféle üzleti folyamat kezelésére alkalmazható. Bevezetés előtt azonban fontos tisztázni, hogy kinek milyen igényei, céljai vannak, mire is keres valójában megoldást. Az elérhető funkciók mellett más…
Akkor lehet hatékony az értékesítésünk, ha olyan érdeklődőkre szánunk időt, akikből későbbiekben valóban lehet vásárló. Ennek érdekében végezzük el az érdeklődők előminősítését, hogy kideríthessük, a valódi vevők táborát erősítik-e. Az…
A napokban élesítettük egy új fejlesztésünket, mely segítségével a MiniCRM-ben tárolt adatainkat már a GMail-ben is elérhetjük. Egy Rapportive nevű beépülő modul rövid és egyszerű telepítése után már használhatjuk is…
Ahhoz, hogy egy CRM rendszer bevezetése sikeres legyen és valóban ki tudjuk használni minden funkcióját, be kell tartanunk bizonyos szempontokat. Az alábbiakban megismerkedhetünk a CRM rendszer bevezetésének 5 legfontosabb alapszabályával,…
Korábbi - Google Analytics használatáról szóló - blogbejegyzésünkhöz is kapcsolódik az a tesztelési eljárás, melynek lényege, hogy többféle verzió közül a teszt végén kiválaszthatjuk a leghatékonyabbat. Tesztelhetjük a weboldalunk egy-egy…