
Az automatizáció legnagyobb mítosza
Közzétéve: 2025. 04. 01.
/
2025-öt írunk, és a csapból is az folyik, hogy a mesterséges intelligencia idővel elveszi az emberek munkáját. Talán így lesz, talán nem, az viszont biztos,…
Tovább olvasomMi az a CRM?
A CRM nem csak egy szoftver. Egy szemléletmód, ami az ügyfeleket helyezi a középpontba.
Regisztrálj tesztrendszert!Korábbi cikkek
A GMail, a Shoprenter, a Naptár és a Google Analytics integráció után most már a Számlázz.Könnyen.hu számlázó rendszerrel is tud alapértelmezetten kommunikálni a MiniCRM. Az integrációnak köszönhetően a Számlázz.Könnyen.hu és…
Az Email kampány az egyik leggazdaságosabb KKV marketingeszköz. Segítségével anyagi forrásainkat megkímélve érhetünk el valódi, mérhető eredményeket. A tartalom a hírlevél legfontosabb része, így alaposan át kell gondolni, hogyan állítjuk…
Egyre több cég ébred rá az ügyfélkapcsolat-kezelés fontosságára és fogalmazódik meg bennük egy CRM rendszer iránti igény. Azonban van néhány CRM rendszerrel kapcsolatos tévhit, melyek megtorpanthatják a cégeket abban, hogy…
Legújabb fejlesztésünknek köszönhetően már integrálhatjuk a MiniCRM-et az általunk használt naptár programmal, így akár mobiltelefonunkon (iPhone, Android) vagy számítógépünkön (OS X, Outlook) is kaphatunk emlékeztetőt egy-egy teendőről. Mit tud? a…
Értékesítés közben biztosan mindenki hallott már kifogásokat potenciális ügyfeleitől. CRM rendszer segítségével automatikusan kezelhetjük a kifogások egy részét, illetve meg is előzhetjük őket. Első lépésként azt kell kiderítenünk, hogy mi…
Egy CRM rendszer nagyon sokféle üzleti folyamat kezelésére alkalmazható. Bevezetés előtt azonban fontos tisztázni, hogy kinek milyen igényei, céljai vannak, mire is keres valójában megoldást. Az elérhető funkciók mellett más…